Mitkä ominaisuudet ärsyttää miehessä eniten? Siis parisuhteessa.

Avainsanat: miehet parisuhde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.11.2009 - 00:20

Omaan napaansa tuijottaminen ja toisen pitäminen itsestäänselvyytenä.

Kysyjän kommentti

Taidan syyllistyä tuohon itsekin toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 20:49

Mitä näistä siskon häistä. Meni ja tarpeeseen. Vaimoni / tyttöni vei mitä oli .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 00:30

Jos puristaa hammastahnatuubin keskeltä lyttyyn,tai laittaa voi/margariiniveitsen astiaan keskelle pystyyn yms.yms ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 09:17

Älytön itseriittoisuus väärässäpaikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:55

En ole nyt parisuhteessa, mutta entisestä sanon, että ärsytti eniten se vaikeneminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:57

EN usko että mikään voi ärsyttää.

Kysyin kuitenkin toista mielipidettä: tavarat ei ole paikoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:52

ei mikään ärsytä ukossani,ei ole syytä moiseen,ei täsä nyt itekkään mitään täydellisiä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 01:26

Rehentely, liiallinen alkoholin käyttö ja krapulapäivien itsesääli. Toisten syyttely.