Oletko koskaan nolannut itsesi tai joutunut noloon tilanteeseen? olis hauska kuulla jos olette joutuneet sellaisiin.

Avainsanat: olettko koskaan jutuneet noloon tilanteeseen tai nolaneet itsenne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 19:48

Nuorukaisena oltiin lahden torilla viikonloppu iltaisin ja pikkuisen viintä maisteltiin.Näin"vanhemman" naisen(n30v)ja menin rohkeana jututtamaan friidua.Oli bussia odottamassa ja kotiin töistä menossa.Maailman naistenmiestä esitin kunnes hän nousi bussiin ilmeisen huvittuneena.Yöllä sitten lähdettiin kaverini Jussin luo yöksi.Aamulla tuli sitten kahville herättelemään Jussin äiti joka oli......No,arvaatte varmaan.Siinä hörppäilin aamukaffet tosi hiljaisena ja kova kiire tuli"naisten valloittajan"lähteä kotiin.Koulussa Jussi vähän"kuittaili"kun oli äidiltään kuullut....

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Joo oli kyllä hyvä toi sun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 20:02

Oli paha. Pääsiäisenä kun tanssin maalatuin munin kun poika tuli omilla avaimin sisään Minä sanoin Kun jos ja en tiedä kunka äitisi öli kana jasitten kun minä en ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:19

Olen joutunut tosi noloon tilanteeseen. Siitä on niin vähän aikaa, ettei pysty vielä kertoon muuta kuin että alkoholilla oli hieman osuutta asiaan. Vieläkin hävettää tuelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 20:23

Olen pariinkiin kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:50

Kyllä on tullut mokailtua tähänikään montakertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2009 - 00:52

Joskus on näin päässyt tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 01:16

niin hauskaahan se varmaan on toisten töppäilyistä kuulla,

siis aina silloin tällöin onnistun tekemään / sanomaan asioita jotka on parasta unohtaa saman tien

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:58

Niitä on niin paljon, etten muista enää yhtään yksittäistä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:51

Varmasti jokainen on - sellainen joka väittää ettei ole niin valehtelee tai ei asiaa edes ymmärrä ja saattaapi olla monesti parempi niin.