Oletko sinä kova löylyjen ottaja vai haluatko olla mieuimmin vain hetken löylyissä?

Avainsanat: oletko kova lölyjen ottaja vai oletko vain hetken saunassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 19:31

Nautin lempeistä löylyistä ja vastalla kylpemisestä,kun löyly on lempeä jaksaa siellä olla kauemmin.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle.Joo samoin minäkin haluan olla saunassa kuin sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 19:32

Minä hetken vain olen ja erittäin harvoin sitäkään, on sellainen sairaus joka saunan jälkeen tulee kivuliaammaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:42

Minä haluan kunnon kovat löylyt...en jaksa istua saunassa pitkään missä on vaan lämmintä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:54

Mieluummin lempeät löylyt ja ajan kanssa.Lenkkimakkaran pätkä foliossa kiukaallanja makuullaan lauteilla jalat seinällä.Ne Salmiset kun on katsottu niin sen jälkeen pääsen hilpaisemaan taloyhtiön saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:12

Riippuu vähän olotilasta. Jos ulkona on kovin kylmä ja olen jostain syystä ollut ulkona, kylmyys mennyt luihin ja ytimiin niin sitten saunassa voin istua jopa puoli tuntiakin.
Kovat löylyt silloin jees. Muuten, en siellä löylyssä jaksa kauan istuskella.
"olen jostain syystä ollut ulkona" <-- vaikutti ihan siltä kuin en olisi koskaan ulkona :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 20:22

Miedoissa löylyissä ja pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:33

ensin hempeet ja lopuksi kovat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 22:40

Pidän kovista löylyistä, mutta niiden jälkeen on seuraavana päivänä pää kipeänä, joten ei uskalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 23:14

siis en tykkää kauhean kovista löylyistä mutta tykkään olla ja maata saunassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 00:55

kohtuudella kaikkea, löylyjäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:58

Pidän kovista löylyistä, mutta vaaleana ihoni ei sitä oikein kestä. Tulee siis poskipäihin verenpurkaumia. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.11.2009 - 15:06

hetken löylyissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:48

Nyt kun mahtuu oikaisemaan itsensä lauteilla kokonaan niin sen kerran kun saan saunan lämmitettyä niin kyllä siellä ylälauteella voi hetken maatakin. Ei kukaan kestä kuumassa saunassa montaa minuuttia jos vettä lapetaan kiville puolen minuutin välein. Asteita ei tarvitse olla kuin 70 niin ei tule pistävää kuumuutta ja lapsillakin on kivaa. Löylykisat on sitten asia erikseen.