mennääkö saunaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 18:38

En nyt jaksa tulla, mutta kiitos kutsusta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 18:15

Mennään vaan:)
Täällä on "aitokiuas" ihan viimeisiä häkälöylyjä vaille valmis!
Mökkisaunan jälkeen saunojen "aatelia"......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:21

Juuri kävin katsomassa miten 30 v wanha "misa" jaksaa. Heitin muutaman kalikan vielä kun taajama noeuksia näytti mittari. Kohta on perusnopeus ja silloin!!!!
Muuripadassa vesi melkein kiehui.
Tammipuilla lämmitän kun koivut jäi liiteriin niiden alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2009 - 18:24

Jos joku toinen kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:49

Kuka lauloi Saunaan saunaan suomalaiselaiset ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:52

Ei nyt oikein käy tuo saunareissu kun oma sauna lämpiää justiinsa. Mutta eipähän tästä
pitkä matka olisi vaikka tulla saunaan sinne kuparikylään. Mutta jos saunaoluet joskus tarjoat,
se muuttaisi koko asian toisenlaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:14

Me käytiin jo äsken omassa saunassa ,meneppä sinäkin omaan saunaan pesulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:14

Mennään mennään!" nyt hetikö? jep, käy minulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:15

Mennää vaan... Tai minä menen ainakin kunhan saan illan brittidekkarin katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:33

Olemme käyneet jo saunassa ja saunakahvitkin on juotu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:36

kohta puoliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:55

Tässä ollaan jo saunapuhtaana..ja on leppoisa ihana olo...Voisit vaikka kutsua napsulaiset saunomaan..ja viettämään yhteistä iltaa...kun napsulaisten tapaamista ei ole saatu aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 20:19

No voi hitsi, hieman myöhäistä. Tulin sieltä juuri äskettäin. Pidetään mielessä seuraavaa saunakeikkaa ajatellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 22:21

tais jäädä tänä viikonloppuna väliin, sitähän makeemmalta maistuu seuraavalla kerralla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:02

Kävin jo eilen. Oli ihanaa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:37

Kivien vaihto viimeviikolla ja nyt kelpaa ottaa kunnon löylyt.
Käyn pari kertaa kuukaudessa löylyssä tästä kuusta on se toinen kerta vielä jäljellä...