Nyt otan selvää mihin avustuksesi menevät ?

Olin pasianssissa sitkeä. www.aijaa.com/v.php?i=5215373.jpg Nyt otan haasteeksi. Mihin lahjoitus rahasi menevät. Kukaan ei uskonut minuun. Pasianssissa Mutta kannustakaa nyt.

Lisätty: 07.11.2009 - 18:05

Palaan asiaan kerään faktoja joissa tunnetu rahan kerääjät ovat fuulia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 17:54

Olin joskus vapaaehtoisena spr:ssa,mutta erosin koska en voinut hyväksyä sitä kuinka paljon rahoja käytettiin porukan"rentoutuskuluihin" ja moneen turhaan sijoitukseen mm. televisioihin,videoihin ym jotta porukka viihtyisi vapaaehtoistyössään.Myös paljon oli "koulutuksia"laivaristeilyillä.Paljon menee rahaa hyvään mutta"välistävetoja"on liikaa.

Lisätty: 07.11.2009 - 17:58

Niin,ONNEA valitsemallesi tielle kun kaikki ei välttämättä tykkää,että asioitaan tongitaan mutta rohkeutta työhösi!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 17:50

hyvää työhön olet ryhtymässä, teeppä perusteellinen selvitys ('maailman paras') , kyllä me kannustetaan ja taputetaan karvaisia käsiämme kun tulosta syntyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:05

hyvä.ainut mihin itse laitan rahaa on lions-klubin keräykset koska he eivät käytä rahoja "hallinto"kuluihin vaan tulouttavat kerätyn summan täytenä avustuskohteeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:03

Olen ollut vapaaehtoistoiminnassa mukana sekä vanhusten että nuorten parissa. Vanhusten vapaaehtoistyöntekijöille oli kahdesti vuodessa jonkinlainen yhteinen illanvietto ja se oli todella hyvä. Ei yhtään mennyt turhuuteen. Nuorten parissa kaikki käytettiin nuorten hyväksi.