mitä mieltä ootte turkistarhauksesta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 16:31

Ankkurilta tätä ei kannata kysyäkään mutta vastaan silti. En tykkää yhtään!

Nykyään pärjätään muutenkin ilman "lainakarvoja ja höyheniä".
- ja mulle on turha vedota turkistarhauksen työllistävään vaikutukseen kyllä nuo metallin - ja paperiteollisuuden poijaat ja tytöt on paljon pahemmassa jamassa.

Miksi yksi ryhmä saisi erikoiskohtelua eläinten kärsimyksellä - sillä kyllähän nuo eläinystävämme tarhaoloissa kärsii ja se on vissi juttu se.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 17:47

en kauheasti puolesta enkä vastaan,
mutta sensijaan lähes raivoissani niistä älyttömyyksistä (terroriteoista) joihin 'eläin anarkistit' sortuvat muka taistellessaan eläinten oikeuksien puolesta, parempaa tulosta varmasti saisivat asiallisella työllä aatteidensa puolesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:06

Elinkeino siinä missä sikajen, lehmien ja muu eläinten kasvatus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2009 - 19:03

Minun puolestani voisivat lopettaa, kun en turkiksia käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:15

En pidä yhtään koko touhusta! Turhaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:17

Ihan turhaa touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 20:17

En tykkää alkuunkaan. Eläinrääkkäystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:05

Olen käynyt joskus lapsena turkistarhalla ja siellä haisi hirveälle! On sekin ilmeisesti yrittäjätoimintaa. Ihmisen täytyy hankkia itse elantonsa vai pitäisikö turkistarhat sulkea ja laittaa nämä maalla asustelijat kortistoon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 14:05

Eläinrääkkäystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 14:14

Ammatti siinä, kuin joku muukin. Ei ole oikein mennä kenenkään työpaikalle häiriköimään, kuten ko. tuottajat ovat saaneet tuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 09:22

Elinkeino siinä missä joku muukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:35

No eläinrääkkäystä ehkä jossain suhteessa mutta niin on moni muukin. Lähes viikottain saa lukea navetoista joista löytyy lantaan hautautuneita lehmiä, ei sekään kovin järkevältä nautakarjan kasvatukselta kuullosta.