Olitteko aikoinaan luokkakokouksessa?

Avainsanat: luokkakokous

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 16:05

olin silloin kun 25 v koulun loppumisesta tuli täyteen , pari kertaa sen jälkeenkin, jotkut aktiivit kokoontuvat kuulemma lähes vuosittain ja niinkuin matkalaukku totesikin, äänestä ja puhetyylistä ne useimmat tunnistaa

X:lle : " Huvittavaa, että napsussa kysymyksiä ruvetaan pikkuhiljaa kohdistamaan ikäväestölle.. :D"

mitähän huvittavaa sinä siinä näet ? taitaa kuitenkin enemmistö täällä olla niitä 'ikäihmisiä'

ja toisaalta omaa suhtautumistasi 25 vuoden kuluttua taitaa olla aika vaikea arvailla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.11.2009 - 15:15

En ollut, kun ei kukaan vaivautunut järjestämään sellaista, eikä etukäteen ollut sovittu tapaamisajankohtaa eikä paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 15:17

37vuotta olen odotellut kutsua mutta ei kuulu?Toisaalta pitkä välimatka vaikuttaa ja ei sen ajan luokkakavereista enää tiedä missäpäin maailmaa menevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 15:24

Olen ollut keskikoulun sekä kauppaopiston luokkakokouksissa. Mukavia tapaamisia.Syömme yhdessä, vaihdamme kuulumiset.Katselemme toinen toistamme.Aika tekee tehtävänsä ihan kaikille.Ääni on sellainen, mikä säilyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 07.11.2009 - 15:36

Huvittavaa, että napsussa kysymyksiä ruvetaan pikkuhiljaa kohdistamaan ikäväestölle.. :D
Noh, anyway en usko jotta tulevaisuudessa tulen moisiin osallistumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 16:51

En ole ollut. Kerran tuli vanhempien kotisoitteeseen minulle osoitettu kutsu noin viikko luokkakokouksen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 17:45

Kansakoulussa ei oltu poliittisesti valveutuneita. Kokoonnuimme ainostaan oppitunneille.
Tekulaisilla oli joku ristely tai ravinteli-ilta 5 vuoden välein. Mutta ne taisi loppua 30 vuoden jälkeen. Vuosi sitten olisi pitänyt olla jo 40 vuotistapaaminen? Näkyy olevan tuolla Hesarissa soppajonosta poistuneita ollut jo muutama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:10

olin ja hauskaa oli,mutta kyllä oli kaverit muuttuneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:35

Kerran on ollut luokkakokous ja siihen se sitten on jäänytkin koko toiminta kun ei jatkaja pitänytkään lupaustaan ja jätti homman hoitamatta.Sinä iltana varmistui Keke Rosbergin maailmanmestaruus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:00

Ei ole järjästetty luokkakokousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:04

Olen kerran ollut luokkakokouksessa..siintä on jo 10v. aikaa..oli yllättävän paljon meitä koolla..ja tosi ihana hetki kyllä oli...hatun-nosto niille jotka saivat tämän aikaseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 20:11

Ei peruskoulupohjaani kuuluneet sellaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:19

En ollut enkä menisi.
Ei ole yhtään ollut ikävä luokkakaiffareita (y ja a aste)
Jos ammattikoulun luokkakokous järkättäisiin sinne kyllä menisin. Joskus aikoinaan maailman parhaat naurut siellä nauranut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:38

en ollut. vätin väliin , kai kaks kertaa ollut, muistelisin ett toisel kertaa olin ulkomailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:07

En ollut. En halunnut nähdä niitten naamoja, jotka tekivät elämästäni surkean moneksi vuodeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:28

Jätin väliin sillä kyseinen kokous oli vain pari vuotta valmistumisemme jälkeen. Jos nyt olisi niin ainakin kiinnostus olisi ihan toista luokkaa.