Mitä mieltä olette siitä,jos homo tai lesbo-pariskunnat adoptoivat lapsen?

Lisätty: 07.11.2009 - 14:50

Itse en hyväksy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 15:09

Vaikea sitä on hyväksyä,varsinkin kun ajattelee lapsen kannalta.Vaikka hoitaisivat hyvin niin lapsen ajatusmaailma voisi vääristyä ja toiseksi koulu-ja kaverimaailmassa osataan olla tosi julmia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.11.2009 - 15:13

Olen sitä mieltä että kukin tehköön mitä tahtoo, kunhan se tapahtuu lakien puitteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 15:28

Minun puolesta voivat tehdä sen. Tällaista on nykyajan elämä ja kaikkeen pitää sopeutua, ymmärtää, mut kaikkeahan ei tarvitse silti hyväksyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 16:03

Hyväksyn täysin. Jos ovat vanhemmiksi sopivat, ja rakastavat lapsia sekä voivat antaa heille hyvän kodin, niin mikä ettei?Täällä on niin paljon sellaisia vanhempia, jotka ovat olevinaan vanhempia, mutta oma napa ja oma etu on aina kärjessä.Lapset tulevat sitten jälkijunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:09

voi helevetti

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:16

en oikein hyväksy koska muu maailma on vielä suht kielteinen homoja ja lesboja kohtaan. Lapselle tulisi vaikeaa. Toivoisin siis että maailmasta tulisi suvaitsevainen ja sitten adoptio olisi hyvä juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 20:10

Minä hyväksyn. Kumpaakin kuuluvia on jo tälläkin hetkellä yhteisöissä ns. uusioperheinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:27

EI missään nimessä. Lapselle, joka on syystä tai toisesta joutunut luopumaan vanhemmistaan, ei soisi homoja vanhemmiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 23:19

no musta se on ihan ok. mut mun mielestä yksinhuoltajan kuuluisi saada adoptoida.. itse haluaisin, mutta en tarvi miestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:08

Tämäpä oli kinkkinen kysymys. Itse asiassa on tilanteita, joissa olisi hyvä kun lapsi saisi kunnon kodin ja hyvät vanhemmat, ettei joudu elämään kadulla ja pelkäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 09:27

Ei kait adoptiolakia vielä ole. "Normaaleja" perheitä on haluamassa adoptiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:27

Tuntuu hieman pervolta vaikka nyt eivät suoranaisesti teesejään tyrkyttäisikään niin onhan lapsilla silmät päässä. Vaikea uskoa että kahden äijän pojasta kasvaisi ihan selväpäinen kaveri.