Onko kenelläkään piikkikammoa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 14:06

eipä ole, jos olisi niin varmaan olisi jäänyt väliin ne satakunta verenluovutuskertaakin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 13:46

ei ole mutta armeijassa sai aikanaan tarpeeksi piikkejä.Yleensä ottaen on kai rokotuksista ollut suuri apu ihmiskunnalle,vai onko?No,ainakin lääkefirmat on rikastuneet....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2009 - 14:08

Ei ole piikkikammoa. Muita kammoja sitten löytyykin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:41

Ei, mutta ei sillä että niistä hirveästi pitäisinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:50

No en oikein noita rokotuspiikejä pelkää, mutta piikkimattoa vähän arastelen. Tosin olen ollut aikeissa hankkia sellaisen "pehmeämmillä" piikeillä. Alkaisi pintaverenkierto toimimaan paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 15:48

Samoin kuin valpuri,98 krt olen antanut verta elämälle+kaikenmaailman rokotukset ja puudutukset.
Ei siis ole piikkikammoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 16:35

Ei ole itsellä mutta tunnen yhden toodella, tooodella piikkikammoisen - siihen ei auta "maamme laulu" eikä vakuuttelu "ei se satu" kun sattuu kuiteskin.

Mitähän sanoisi psykologit tästä kammosta???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:10

ei oo eikä tuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:54

eio

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:17

minulla jonkin asteinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:17

Ei ole joka kevät joudun käymään kotrollissa verenpaineen lääkityksen takia ja otetaan verikokeita en pelkää yhtään pistämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:25

On!, on!! ja on!!!. Oikein hävettää kun pitää mennä verikokeeseen ja jännitys alkaa jo edellisenä iltana. Ja kun sitten paikan päälle pääsee niin tuolissa tutisten kaikki suonet pakenevat niin ettei kaksikaan hoituria saa niitä maaniteltua esille. Viimeksikin joutuivat sitten ottamaan verta kämmenselästä ja sattui niin vietävästi. Eipä olisi minusta verenluovuttajaksi, ikävä kyllä. Mutta onneksi vereni on sitä tuiki tavallisinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 20:09

Ei ole. Enemmän kammosin pistää itse toista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 23:20

ei ole.. mä aina katon ku multa otetaan verta .. ja tykkään siitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:09

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 08:57

Ei ole kammoa rokotuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 17:23

Ei ole koskaan ollut eikä ole tyttärelläkään (20kk).
Eihän siitä varmaan kukaan nauti mutta pakko mikä pakko - useinmiten...