Tulisitko toimeen ilman telkkaria?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 10:16

En tulisi,olen muutamaan sarjaan koukussa ja tykkään katsella asiaohjelmia ja dokumettejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 09:10

Kyllä! Autoradiolla pärjää ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 09:15

En taitaisi tulla, minulla on aina televisio auki, katselen noita sateelliitti kanavia paljon ympäri maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 10:05

aika heikkoa olisi saada illat kulumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 10:53

varmasti tulisin pienen totuttelun jälkeen, katselu on jo muutenkin mennyt melko vähiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:06

Tulisisin toimeen ilman telkkaria, joskus se on kiinni jopa kuukausia etten katso, sitävastoin minun mielestä radiosta tulee paljon parempia ohjelmia kun seurailee kanavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:11

Emme tulisi tv päällä aamusta iltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2009 - 11:23

Taitaisin tulla, koska vähiin on sen katsominen jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:28

Kyllä tulisin kun viimeksi tv hajosi niin kokeilin ja melkein vuosi meni ennen kuin ostin uuden.Silloin tuli luettua paljon.Ostin vasta keväällä ekan tietokoneen ja tämän kanssa menee aikaa,liikaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:37

Ainakin hyvin pitkän ajan pärjäisin, niin vähän katson sitä. Jaa,a mutta mistäs mie kattelisin sitten noita dvd-leffoja? Benjamin Buttonin uskomaton elämä katseltiin just toissa iltana ja tänä iltana on vuorossa Slummien miljonääri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:19

Olisihan se kiva kokeilu yrittää tuota. Uskon että pystyisin siihen kyllä koska elämässäni telkkarin aseman on korvannut tietokone. Molemmat samanlaisia paheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:23

hyvin pärjäis ainakin nykymenon mukaan, sitten jos liikkumiseen tulisi rajoituksia, voisi ottaa tiukemmalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:42

Todellakin tulisin!
Televisiosta näkyy todella harvoin mitään mielenkiintoista, saisi heittää pellolle koko laatikon tästäkin taloudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:55

Enpä usko. Sitten menisi elokuviin ja teattereihin enemmän rahaa ja aikaa. Kyllä minulle tv on melko tärkeä. Toisaalta jos seura olisi sellaista,että TV:tä ei tarvittaisi, niin miksei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:54

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:10

Enköhän, netistä klun näkee niin paljon nykyään ohjelmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:19

Luulen että en tulis ilman toimeen. kun olen siihen tottunut ja saa nähdä salkkaritkin joka arki päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 20:03

En tulisi. Paljon yksineläjänä se on hyvä seuralainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 23:23

no kai mä tulisin.. ku salkat ja kaunarit voi kattoa netistä.. mut sit ei vois kattoa elokuvia toisaalta.. mut ennemmin antaisin telkkarin pois ku tietokoneen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:11

Tottakai tulisin! Uutiset näkee netistä paljon nopeammin ja kattavammin. En ole tarvinnut telkkua mihinkään sen jälkeen kun lapset kasvoivat muumi-iästä ohi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:50

Espoossa kun asuin ei ollut televisiota useaan vuoteen, samoin Lahdessa tulin toimeen vallan mainiosti ilman. Tällä hetkellä eniten katsotaan lastenohjelmia, siksi se varmaan tuossa vieressä jököttää...