Kannattikohan ottaa kunnon iltapäivä nokoset soffalla?

Huom.kellon aika.Aamun lehteä odotellessa.......Ps. Onko Sinulle käynyt näin?

Lisätty: 07.11.2009 - 22:10

Niin,nukuin vain tunnin iltapäivällä ja valvoin yön!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:59

No kunnon nokoset olikin jos vasta kyssäriä ennen heräsit.

Kysyjän kommentti

Heh,en osannut kysyä oikein ilmeisesti.....nukahdin siis iltapäivällä hieman ja en saanut koko yönä unta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 07:22

Ei kannata ottaa nokosia päivällä,jos yö unet menee.Minäkin olen joskus noussut yöllä sängystä,kun uni ei vain tule ja täyttänyt ristikoita,lehteä odotellessa.Aamuyön tunnit on pitkiä valvoa.Toivottavasti nyt olet saanut unenpäästä kiinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 08:11

Kyllä kannattaa, se on kuin panisi rahaa pankkiin, kun nuori mies nukkuu! Isävainaani sanonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 09:13

Kyllä minulle on joskus noin käynyt, ja yleensä olen silloin myös sairastunut johonkin kuumeiseen flunssaan , jonka vuoksi uni maistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2009 - 11:03

Taisit olla tosi väsynyt kun nokoset venähti noin pitkiksi. Ehkäpä se kannatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:06

kotoa harvemmin, joku aina käy potkimassa hereille kesken makeimpien päikkäreiden,
mutta reisussa kyllä useammastikin, kun joskus myöhään iltapäivällä pääsee majataloon ja heittäytyy hetkeksi oikasemaan ruhoaan ruokaaikaa odotellessa ja sitten herää kahden kolmen välillä toteamaan että jäipähän taas kerran syömättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:17

Melko harvoin päivällä otan ettoneita, olen tullut siihen tulokseen että se vie minulta yöunet rauhattomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:48

ei kannata. Suositeltava nokosten aikaraja olisi noin 15 min. Sen jälkeen nouseminen on liian työlästä kun keho on tottunut ajatukseen ja päiväunet eivät korvaa yöunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 17:05

Hyvä Tertsi!
- aina kannattaa nukkua kun voi!

Muistan jonkun viisaan lausuneen seuraavaa:
Lapsena ei halua nukkua kun siihen pakotetaan (olisi aikaa ja taitoa) -
Aikuisena haluaisi nukkua mutta ei kerkiä kun on koko ajan kiire
ja vanhana sitten olisi aikaa ja halua mutta uni ei vaan tule silmään:)

jaaa.. noinkohan se sitten on....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:14

noh, joskus on tullut nukuttua yöhön asti ja herättyä sitten pelästyneenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 00:37

Oikein Tertsi,nukkuva ei tee pahaa!Viattoman uni on aina puolustettua ja ensinnäkin oikeutettua!
Hyvää yötä,paikallista aikaa 0:37...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:13

Minulla ei ole enää soffaa kun muutin pienempään asuntoon. :)

Nokoset tekevät vain hyvää. En pidä ollenkaan pahana asiana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:42

En ota koskaan pieniäkään päiväunia juuri tuon takia.
Lapsi tarvitsee päiväunet, ei aikuinen joka nukkuu 7h-9h yössä.