Onkos kukaan kaivanut suksia esiin..ja käynyt hiihtämässä??Kun lunta jo maassa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 07:53

Täälläpäin Suomea pitäis ottaa käyttöön rullasukset,jos meinais päästä eteenpäin.

Kysyjän kommentti

Rullasuket voisi olla ihan hyvät..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 23:44

Ei ole manta luissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 00:14

niin vähän tuota räntäsohjoa ettei kannata vielä haaveillakaan, 'käpykeli'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 07:28

En ole hiihtänyt vuosiin,mutta kyllä sen vielä osaisin,vaan ei ole suksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:46

en todellakaan. en hiihtäisi vaikka olisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:22

En kannata hiihtämistä vielä näillä lumilla,koska sitä on vielä tosi vähän maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:56

Kävin viime talvena kokeilemassa ja tulin siihen tulokseen että homehtukoot edelleenkin seuraavat kymmenen vuotta tuolla varastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 23:25

en ole.. eikä meillä ole vielä lunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:36

Ei suksia mutta pulkka haettiin eilen varastosta ja sillä kiidettiin leikkipuistoon.
Luin ess.fi sivustolta että innokkaimmat olivat jo olleet Vierumäen urheiluopistolla hiihtämässä. Latu on tehty sinne tykkilumella ja 400m pätkän sahaaminen edes takaisin maksaa 8 euroa. Kyseessä ei ole edes ympyrä vaan päästä on aina käännyttävä takaisin, oli siellä ollut kymmenkunta himohiihtäjää.
Muualla en sitä oikein vielä ymmärrä kun on juuria ja kantoja näkyvillä, vaikuttaa hieman liian innokkaalta kaverilta sellainen joka tuolla nyt yrittää hiihdellä. Pelkät sauvat riittää toistaiseksi, ainakin täällä...

Lähteet:
www.ess.fi/?article=257693

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 16:52

Ei ole lunta, ja vaikka olisi en hiihtäisi. :D