Onkos pikkujouluja tiedossa??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 09:11

Kyllä niitä muutama kutsu on ja parit samaan aikaankin, ei vielä ole päätetty mennäänkö mihinkään niistä.

Kysyjän kommentti

Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.11.2009 - 23:28

Ei ole pikkujouluja eikä isoja jouluja tiedossa. Kun on pois työelämästä, ovat kutsut kummasti loppuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 00:13

parit kutsut on tullut, luultavasti en kerkiä kumpiinkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 07:37

Ei ole tiedossa pikkujouluja,odotamme sitä isoa oikeaa joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 07:56

On tiedossa,mutten aio osallistua.Minua ei moiset karkelot innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 09:00

Kahdesta pikkujoulusta pitäisi käydä pään särky hakemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:55

Siskon kanssa meinattiin viettää kahden hengen pikkujoulut ensiviikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 23:26

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:15

Olisi varmaan työpaikalla, mutten tiedä kehtaanko mennä kun olen ollut saikulla jo tosi pitkään. Niin että tuskinpa menen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:26

Nyt kun pidän töistä hieman vapaata niin sitä kautta ei. Useampi lähibaari mainostaa niitä mutta kun en ole kanta-asiakas missään niin en tiedä onko niihin mitään asiaa. Jos sitä joulupöperöä oikein kaipaa niin ehkä sitten on yritettävä poiketa baarissa - pikkujouluissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:06

Työporukalla menemme teatteriin , väliajalla on tarjoilua ja teatterin jälkeen kiltisti kotiin. Ihan mukava perinne. Jää hyvä mieli. Ja seuraavana päivänä töihin.