Onkos kukaan ajatellut paistaa kinkkua jo ennen joulua??

Kun minä paistoin kinkun isänpäiväksi...kun alkoi tekemään kinkkua mieli...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 21:46

kas mokomaa, samoin tehtiin meillä,
ja tekosyynä oli tulevat joulukuiset reissuamiset muriaanien mailla

Kysyjän kommentti

Ja kyllä oli hyvää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 21:54

En paista ennen joulua, jouluksi tai joulun jälkeen. Käyn ruinaamassa muualta. Yhdelle ihmiselle on oikeesti turha paistella.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.11.2009 - 23:26

Ennen joulua, no en todellakaan. Hyvä jos edes jouluksi paistan. Yksi ihminen, niin riittää vaikka kilon pala jos välttämättä haluan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 08:22

En paista, enkä joluksikaan. Paistelemme pieniä paisteja ja jolupöytään mulla on pakkasessa varattuna hirven paistia jonka kypsennän miedolla lämmöllä kiduttamalla, silavasiivut kuorena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 09:01

joo joulun alus kinkku ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:12

Saatan tehdäkkin niin että paistelen pienen kinkun jo ennen joulua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:54

Juuri tuossa mietin miten osaisin oikein suolata viime vuonna ylijääneen lavan. Laittaisin sen sitten korvikekinkuksi uuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:18

meillä kinkku uunissa parasta aikaa.....vielä pari tuntia ja njammm....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:22

En paistele ja joulunakin olen ostanut sellaisen valmiin. Jos tänäkin jouluna pääsisi vaikka kylpylään niin saisi olla toisten passattavana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 22:08

No tuossa pikkujoulun tienoilla pitää pikkukinkku jo paistella ja se isompi sitten jouluaattoyönä. Syöjiä kyllä ilmaantuu.