Ostin taulun A-L Riikkala vesivärityö-41.Menikö rahat hukkaan kun aika paljon maksoin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 17:12

Kuuleppa: tuskinpa siinä julkisesti hintalappua roikottelet?
Eiköhän se ole ihan hyvä hankinta jos ihan itse tykkäät siitä?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 21:26

Tuskin. Miellyttää siun silmää kuiteskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:44

jos se mielytti sinua ja itseäsi varten ostit, ei varmaan mennyt hukkaan
jos bisnes-mielessä ostit, on tuo Anna-Liisa ainakin nimekäs ja tunnustettu taiteilija, eli hyvinkin mahdollista että vielä joskus saat paremmankin hinnan myydessä

(ANNA-LIISA RIIKKALA (Ranta) Syntynyt 3.5.1911, Turku Kuollut 1994)
(mainetta saaneen Turun piirustuskoulun ryhmä9:n jäsen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 22:05

no ei varmasti jos taulun hinta on satasissa.taitelijan isänä osaan arvostaa ja kunnioittaa heidän tekemäänsä työtä. jos työ on todellakin 41 vuodelta ei sinun tarvitse miettiä sen rahallista arvoa se on toissijainen asia .sitä ei kukaan muu kuin sinä itse tiedät mitä se sinulle antaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:52

ei voi oikein arvioida sen perusteella että "aika paljon matkoi".
jos taulu miellyttää sinua niin mikäpä siinä jos ei niin myy eteenpäin saat varmaan rahasi ja enemmänkin takaisin jos et niin laita ullakolle ja myy myöhemmin.