kertokaa pölkypäälle kun on tallentava digiboksi ja tarttis uuden tv.n onko uusia lcd tv.tä olemassa ilman sis.rakennettua boxia?

Avainsanat: digi digi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 21:34

Voisit tietysti ostaa pelkän LCD- tai LED-monitorin (PC-monitori), mutta niitä ei ole kovin suuria (kohtuuhintaiset on alle 22"). Ongelmana voi olla liitäntäkaapeli.
Voisit myös ostaa jonkun entisen analogisen LCD-TV:n (jostain poistomyynnistä), mutta miksi ?
Osta vaan kunnon Digi-TV, niin sillä voit vapaasti surffata kanavia, EPG:tä, teksti-TV:tä sen omalla kaukosäätimellä, samalla kuin se boksi tallentaa jotain muuta, Digi-TV:ssä olevan "ylimääräisen" digiboksin hinta on merkityksetön. Entä sitten kun se tallentava boksi hajoaa (ehkä kohta).
LED-TV kuluttaa n. puolta vähemmän sähköä kuin LCD, puhumattakaan Plasmoista, mutta ne on turhan kalliita vielä toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 23:20

Tuossa se yllä tulikin. Sanon kanssa että digiboksit on kulutustavaraa. Kyllä siihen vanhaan nauhoitettuja voi katsella siitä huolimatta vaikka uudessa on myös boksi ja nauhoittaa useampia kanavia samaan aikaan riippuen monenko kertainen on vanha.