Oletko käynyt ottamassa rokotteet sikainffulessaa ja inffulenssaa vastaan?

Minuun pistettiin molemmat piikit,vaan eri käsivarsiin,piikit ei tuntuneet missään ja vielä en ole huomannut olossani mitään outoa.Jouduimme jonottamaan noin puolisentuntia,et menimme hyvään aikaan terveysasemalle.Pää terveysasemalla on ollut kamala ryysis.

Avainsanat: rokotteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.11.2009 - 22:19

en TODELLAKAAN ottais noin hätäsesti valmistettua rokotetta. saas nähdä sit sukupolven päästä onko jälkikasvu yksisilmäsiä tai muuten vajaita :)D

Kysyjän kommentti

Ei ole meillä enää pelkoa jälkikasvusta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 19:15

en ole enkä meinaa mennäkkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 19:27

En oo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 20:01

En ole käynnyt kumpaakaan vielä..mutta ensiviikolla käyn ottamassa inffluessaa vastaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:04

en aio ottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:04

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 22:22

en ole kyllä tartunraa voi välttää terveellä järjellä , eilenkin käskin huonokuntoisen naisen mennä kotiin tartuttamasta tautia. oli kaupan hedelmäpeliä pelaamassa tosi sairaana, kyllä pitäisi ottaa itsekkin hiukan vastuuta.loukkautui kyllä.en koskenut peliin naisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:46

En ole, sikainfluenssan sairastin jo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:06

En ole enkä varmaankaan mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:49

En ole ja hieman olen kahdenvaiheilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:21

Influenssaan kyllä mutta sikarokotetta ei saa pitkään aikaan, vaikka haluaisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:18

En ole enkä mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:20

En ole sillä en kuulu riskiryhmään.
Nyt tosin lapsi saattaa saada sen maanantaina (9.11.09) normaalin influenssarokoitteen yhteydessä. Hänelle se on kyllä otettava, mutta itse en änge jonoon vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 14:55

Sikapiikin otan heti kun rokotuspäivämäärä varmistuu, mutta tavallista influenssarokotetta en aio ottaa.

Sikapiikinkin otan vain sen takia, että terveydenhoitoalalla olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 08:59

Työpaikalla sain rokotteen noin viikko sitten. En kuulu riskiryhmään, kaikki halukkaat saavat rokotteen.