Ja mikä onkaan naisen paras ikä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 08:07

Kaikki iät ovat parhaita.Pää asia,että henki "pihisee".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 13:06

17 vuotisna on neito kaunehin, jossakin laulussa sanovat. Aika pitkälle näkkyy pitävän paikkansa, sen jälkeen tuntemistani on tullut määräilyn haluisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:32

Sanotaan etä oli 17 vuotiaana nainen parhaassa iässä. mutta minun mielestäni oli tuo 25 vuotta ja vois pysyä vaikka ikä jonkun aikaa siinä et ei vanhenis likaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:43

Vaikea sanoa mikä on paras ikä..Kyllähän se 17v. oli muvaa aikaa...kaikki vuosikymmenet omalla tavallaan ihan parasta ikää..nyt on ihanaa aikaa ..kun lapet..ja tyttären lapset ovat jo aikuisia...ja voi odotella koska tulee 4:jän polvi..eikä tunne itseään vielä vanhaksi..tosi ihanaa aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:43

se on varmasti eri juttu miltä naisesta tuntuu ja mitä mies ajattelee,

kaikki näkökulmat (omani) huomioiden, olen ollut koko ikäni sitä mieltä että 28 v naiset ovat parhaan ikäisiä (perustelut ei mahdu tähän laatikkoon) muun ikäisiä yhtään väheksymättä,

yllä olevasta mielipiteestä tai mieltymyksestä johtuen minua on pidetty suurimman osan aikaa pervona tai vähintäänkin omituisena, ensin siksi että ihailin niin vanhoja naisia, sitten lyhyen normaalikauden jälkeen minun on katsottu ihailevan liian nuoria naisia, tässä asiassa muiden mielipide ei käännä päätäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 14:38

Se meneillään oleva ikä on aina paras ikä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 15:15

Pars naisen ikä on se jonka kaverin kanssa voi elää ja nauttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 15:39

Nainen on aina parhaassa iässä ja iän myötä vain paranee kuten viini vanhetessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 16:12

Naisen paras ikä on juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 16:13

Olihan se elämä jännää 17 vuotiaana, mutta nyt on erilailla mukavaa. Tasaista ja se turha haahuilu on jäänyt. Samoin kaiken krääsän hankkiminen. Sanoisin, että juuri nyt on hyvä ikä elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 16:57

Naisen ikä on aina sopiva ja hän on aina parhaimmillaan sopivasti hoidettuna. Riippuu ihan puutarhurista miten hän kukkaansa hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 20:28

Se riippuu mitä ominaisuutta arvostaa naisessa. Iän myötä kehittyy eri asiat ja piirteet.

Nuorempana sitä ollaan villejä, joskus arkoja ja ympäristön paineita noudattavia. Vanhemmiten ollaan varmoja siitä, mitä halutaan. Ollaanhan me villejä näin vanhemmitenkin, mutta erilailla. Vaadimme/oletamme tiettyä käyttäytymistä... Tiedostamme itsemme ja nautimme siitä varmuudesta mitä meillä on elämänkokemuksen myötä. Tietyssä vaiheessa olemme täydellisiä - olemme sinut niin itsemme kuin ympäristömme kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:02

Itselläni paras ikä oli 40-50 vuotta. Silloin osasin nauttia elämästä parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:08

Itselläni oli parhaat ajat siinä 14 kesäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:42

Se mitä juuri sillä hetkellä elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 20:49

17-27 vuotiaana nainen (tyttö) on niin hiton kaunis, että järki lähtee. Sen jälkeen alkaa lisääntyä se sisäinen kauneus. Naiset osaavat olla vastustamattomia vanhanakin, jos haluavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:20

Kyllä se on se ikä mitä parhaillaan elää. :)