God svenska dagen för alla rättvist!

Hyvää ruotsalaisuuden päivää kaikille tasapuolisesti!

portti.iltalehti.fi/keskuste...?p=2289145

Oliko kukaan Napsulaisten esi-isistä 30-vuotisessa sodassa Adolfin mukana?
Savolaisia on ollut Maammekirjan mukaan runsaasti.

Avainsanat: kustaa-aadolfin_päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 11:06

äidin puolelta sukua löytyy yksi hevosmies joka osallistui tuohon seuramatkaan, hänellä oli jopa paluulippukin ...

_______

miksi niin moni suhtautuu karsaasti ruosinkieleen ? ainakin yksi merkittävä syy ovat nuo ivalliset huomautukset vähän ontuvista yrityksistä ja niitähän viljee vanhojen maistereiden lisäksi ne jotka ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 08:50

Vad vill du säga med detta? Svårt att förstå....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 10:01

Äläs kuule jaksa, mulla oli eilen ruotsinkoe ja olen jätteväsynyt koko ruotsinkieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 20:58

Jag vet inte, men heja svenska killar, det bästä som finns i världen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 16:53

Jag talar inte svenska bara finska...
Min mammas mamma (mormor) talar svenska litet därför att hon har jobbat pä Borgå
- när hon är flica.
Hon jobbar på stora huset hur du kan säger? "Kartano" på finska .
Min morfar jobbar där ockå han är hästmen jag menar "hevosmies - seppä" och han var jättebra på hans jobbet. Många människor tycker att min farfar var snällä och "hyvin hyvin taitava"

Munasinko taas itseni vai menikö sinnepäinkään:):):):):

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 18:40

meiltäkin oli niissä kisoissa mukana ainakin yksi esi-isä hevosineen, liekö sitten jatkanut matkaansa eteenpäin, paluusta ei ole merkintää kirkonkirjoissa

ankkurille:
hyvin meni kunhan et nyt sitten pahoita mieltäsi ylemmän toimihenkilön mahdollisista kommenteista