Rovaniemen naisautoilija

www.youtube.com/watch?v=QNp08unPspU

Pitäisikö häneltä ottaa mielestänne kortti pois?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 01:10

aika vaaraton tapaus, tuskin tuo koskaan liikenteeseen pääsee, korkeintaan ensimmäiseen tolppaan asti (sitkeä tyttö kumminkin)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 00:28

Parikymppisillä on aina muka niin kiire.
Varovaisempaa kuljettajaa näkee harvoin. Mahtoi olla menossa viemään joulukortteja, ettei jää viime tippaan? Kyllä hän minun puolestani saa pitää ajokorttinsa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 07:59

Liian pitkä ja tökerö video, ettei näin hätäinen jaksa katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 10:47

Sitkeä tyttö tosiaan ,mutta vaarattomalta tuo nainen minustakin vaikutaa. Veikkaan valperin lailla ettei nainen pääse parkkipaikalta kauaksi ennen puskurihalausta lähimmän tolpan kanssa. Menovesikin taitaa ehtiä loppua ennen varinaista maantieajoa jotenka pitäköön korttinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 12:31

Jo on vaikeeta... ei tuo mimmi alkua pitemmälle pääse ja kuka tietää onko edes ajokorttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:51

juuri tuo videon pituus ja 'tökeryys' kertoi sen aitoudesta

hiki tuli katsellessa ja melkein teki mieli mennä vähän auttamaan, noin sitkeä yrittäjä oppii vielä joskus ajamaankin, tosin siihen saattaa mennä vähän aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:05

Hirveä myötähäpeähän tuosta nousi.. En tiedä, ehkei korttia pois mutta ajotunteja tarttisi lisää.Etenkin parkiin meno ja parkista pois opetusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:39

Ei ehkä korttia mutta auto. Toivottavasti nämä sivussa naureskelevat kaverit olivat lopussa kuitenkin ritarimiehiä ja kävivät auttamassa selvästi paniikkiin joutuneen neitosen ahdingosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:53

Jos tuo tosiaan oli aito kohtaus niin eihän tuollaisen kuskin paikka ole liikenteessä, takana 5m tilaa ja sai 7min aikana auton liikkumaan metrin eteen ja metrin taakse muutaman kerran. Toisaalta kuka kuvaa autoon menevää ihmistä toisesta autosta keskellä päivää? Ja jos ei todellakaan osaa tuon paremmin ajaa niin outoa ettei kertaakaan osunut edellä olevaan autoon vaan pysähtyi aina kymmenen senttiä ennen takapuskuria? Ja kuinka on yleensä saanut auton pysäköityä noin suoraan? Vaikka takana ei olisi ollutkaan autoa kun tuo punainen auto on siihen saapunut oli se saatu käännettyä siihen hienosti, nythän ratti ei kääntynyt oikeastaan mihinkään kun piti lähteä pois.
Summa summarium; Lavastettu tilanne (ellei niin autokouluun uudelleen)