Mitenkähän on kun on nuo "Pikkujoulut" tulossa...

...niinku miulla, uskaltaskohan siellä vetästä parketilla poskivalssia vastakkaisen sukupuolen kanssa
kun on tuo sikainfluenssa vaara, vai mitä ihmettä keksisin pelastuakseni tilanteesta. Yleensä pikkujouluissa on
aina noita puoleensa vetäviä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 20:53

Joulu juhlista jaloin, pikkujouluista kontaten.Ota riski.Minä hain ihan sitävarten rokotteen.Ei ole tiedossa kun Saimaan karavaanareiden pikkujoulu,mutta onhan siinä väkeä että eiköhän porukkaa riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 21:24

... onni suosii rohkeaa ...

mutta näinä tautisina aikoina on syytä pelata varman päälle, muista se

toivottellaan hauskaa iltaa ja ennen kaikkea että hauskaa olisi vielä sen illan jälkeenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 21:33

No, mutta mikäs mies se on joka sikistä pelkää?! Reippaasti vain daamiin kiinni niin kuin sika limppuun. Ei mitään turhaa mamoilua1

Lähteet:
Kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 12:44

Rohkeasti vaan. Tarttuu se kuitenkin jostain jos on tarttuakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:03

Ei muuta kuin saparo suoraks ja menoks. Eikä sitten kärsitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 17:10

Hyvä pipsa10!!! *taas herkisi hihitys täältä hyvälle vastaukselle*!!!

Just näin - kyllä sen possulenssun mukaansa poimii mistä tahansa jos on tullakseen -
vai pitäisikö varmuuden vuoksi nykäistä gummihanskat käteen ja hengitysnaamari naamaan ja varmuuden maksimoinniksi vielä uimahattu päähän:):)

Johan olisi hupaa - minä ainakin tanssisin poskivalssia kengänkorot rullalle aamuun saakka jos niin hauskoihin pikkujouluihin pääsisin missä tanssahtelua olisi tarjolla:)