Vieläkö tiellä on savu sauna tai pääsettekö ylensä kylpemää savusaunassa?

Lisätty: 06.11.2009 - 15:19

kirjoitus virhe sallittaneen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 21:25

omaa savusaunaa ei nyt ikuna ole ollut, mutta senverran hyvä tuuri että on parikin paikkaa johon olen tervetullut savusille saunoille, jää käynnit pariin kolmeen vuodessa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 20:23

Nyt ei ole omaa savusaunaa, mutta nuoruudessa meillä oli savusauna. Toisaalta tuttavillani
on kesämökeillä savusaunoja, siellä tulee muutaman kerran kesäin käytyä.
-Muuten savusaunassa ne hyvät löylyt lähtevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:33

On siitä aikaa, kun olen savusaunaan päässyt.
Yhden käden sormilla voi laskea kaikki kerrat.

Näkyy tuossa profiilikuvassasi olevan peruutusvalot päällä. Olet taitavasti onnistunut kääntämään auton 90 astetta tallin sisällä ennen ulosperuutusta? =)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 21:27

Miten niin vieläkö?
ei ole meillä eikä tiellä savusaunnoo.

Harvoinpa olen käynyt.

Mutta kannatan ehdottomasti, on miellyttävät löylyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 21:51

Hyvät on löylyt savusaunassa.Ei ole omaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2009 - 22:20

Sitä ihanuutta en ole koskaan päässyt kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 23:01

Kyselin tossa kesällä vastaavaa. Sain mahdollisuuden toteuttaa unelmani ja saunamajuri opetti vielä että miten se lämmitetään.Eli kokemus alusta loppuun ja kyllä oli lauhkeat löylyt.Elämäni paras saunakokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 00:54

Kaverilla on, pääsen saunomaan tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 01:18

hyvien suhteiden varassa se minunkin savusaunomiseni on, muutaman kerra vuodessa on sellainen normaali tahti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 08:13

Täällä kävimme Päättömässä kaupungissa asuessani.
www.krapi.fi/new/index.php?a...=savusauna

Vielä meillä on: www.sauna.fi/saunat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 08:40

Yhtään saunaa en ole tiellä nähnyt mutta on varmaan tarkoitus kysyä onko teillä... ei ole. Saunaseuralla Lauttasaaressa on ainakin savusauna. Äitini kotitalossa oli aikoinaan savusauna, sitä olen lapsena päässyt kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.11.2009 - 12:42

Penskana olen käynyt savusaunassa viimeksi. Oli hyvän tuoksuiset löylyt mutta nokiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 21:12

Ei ole omaa savusaunaa. Työssäni olen päässyt /joutunut lämmittämään savusaunaa ja päässyt saunomaankin. Aivan upeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:22

Kuivannolla viimeksi ihan lapsena olen päässyt kunnon savusaunaan. Sen jälkeen savua on ollut saunassa lähinnä siksi että räppänät ovat olleet kiinni tai hormit tukossa. Tällä hetkellä ei ole sukulaisilla tai tuttavilla savusaunaa joten mahdollista ottaa savulöylyjä ei ole sillä sektorilla.