Sattuitko saunomaan tänään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2009 - 00:51

Tulin saunasta noin tunti sitten.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 20:21

Ei tänään saunottu, mutta eilen tuli saunottua, seuraavan kerran sitten lauantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:31

Tuli käytyä päivällä saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:41

En saunonut - vielä. Saunominen tai mikään muukaan on minulle sellainen fiilis-juttu. Olen kaiketi tuulella ja fiiliksellä elävä:))) Täytyisi varmaan opetella säännönmukaisuutta ja soveliaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:48

No kaupunkisaunomista ei ole vielä aloitettu. Viikonloppuisin mökillä on tullut saunottua joka viikonloppu. Kaupunkisauna on täynnä tavaraa. Täytyy alkaa sitä tyhjentämään että alkuperäinen tarkoitus tulisi hyödynnettyä. Tosin ei kerrostalosauna vedä vertoja puulämmitteiselle mökkisaunalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 21:24

Jospa odottaisin lauantaita ja katson meneekö puutarhaletkusta vesi saunalle.
Astiat tuli tyhjennettyä nokisutaria varten että sai muuripadan nurin ja putsattua. Mikäli on pakkasia täytyy siirtyä vesikelkkahommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 21:29

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2009 - 21:35

Terveisiä vaan sieltä, juuri tulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 22:51

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.11.2009 - 23:46

Meinasin saunoa mutten sitten jaksanutkaan. Ehkä lauantaina sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 08:55

En saunonut koska en erityisemmin pidä saunasta. Ehkä kuitenkin viikonloppuna maalla menen saunaan, lievittää hieman talvista oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.11.2009 - 12:39

En saunonut, eikä tietoa milloin seuraavan kerran saunon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:45

En tänään sit huomenna kyllä saunaan menen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:18

Vähän myöhässä tämä vastaus mutta en saunonut. Vaikka asunnossa on sauna niin saunon enkä pari kertaa kuukaudessa. Kesällä mökkeillessä saunon joka päivä, puusaunan virittäminen on sinänsä ihan hauskaa puuhaa.