kysyn napsulaisilta seuraatteko kotikatu sarjaa itse seuraan sitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 20:03

Alussa säännöllisesti mutta nyt juuri menee tuossa vieressä niin lähinnä kuuntelen. Näyttelijät vaihtuneet ja uudistuneet hieman liikaa, ei silti voi verrata kolmosella esitettävään kotimaiseen farssiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 19:53

En ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 19:55

Minä en seuraa kotikatu sarjaa, sillä minusta se on yksi television tylsimmistä sarjoista yhdessä kauniiden ja rohkeisen, tunteita ja tuoksuja sekä salattujen elämien kanssa. Näissä kyseisissa saippuaoopperasarjoissa ei ole mitään mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:06

YLE-temalta tulee "lapamato".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:13

Ei ole tullut seurattua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:26

Nyt pitkään aikaan en ole seurannut jotenkin se on puuroutunut että mielenkiinto häviää pikkuhiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:32

Tulipa tuo just katottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:44

Olen seurannut sitä siitä saakka,kun se on tullut,vaan ei ole samanlainen,kuin ennen on niin outoja ratkaisuja käsikirjoitta saanut aikaseksi,että ihmiset ovat muuttunee eri persoonoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:51

Silloin kun se alkoi seurailin vähän aikaa, mutta en enään ole pysynyt kärryillä. Tuota vain muutaman huijarin tähden aloin katsomaan uudelleen. Siinä kun on tuttuja paikkoja Suodenniemeltä ja Vesilahden Narvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 21:30

en seuraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2009 - 21:35

En ole seurannut koko sarjaa. Yhteen aikaan ainakin tuli radiostakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 22:00

Moi! Alkuvuosina katselin kun serkku näytteli siinä.Nyt en o vuosiin tsiikannu...Salkkarit on parempi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 23:07

Ei oiken jaksa kiinostaa nuo väkisintehdyt sarjat.Toki jokaiselle jotain jos kiinnostaa niin onhan sekin viihdetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.11.2009 - 23:47

En seuraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 10:03

Joskus seuraan kun kerkiän, eilen en kerennyt kun luin historiaa enkä tänäänkään kun on kuoroharjoitukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 13:47

välillä kyllä seuraan on tosi hyvä jos jaksaa muistaa milloin se tulee. mutta kun ei kerkeä millään montaa sarjaa keretä seuraamaan sitoo jo sit liikaa tv:n ääreen ihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 10:54

Ei kuulu sarjoihin,joita katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:26

En seuraa. Äitini seurasi ja taisi olla viimeinen tahtonsa nähdä se ennen kuolemaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 18:36

En seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 11:03

En seuraa, ei oikein jaksa kiinnostaa.