?, II.

Vastauksena oli !, kuten Arnipoppa tiesi ensimmäisessä kysymyksessä.
Kyseessä oli sähkeidenvaihto.
Kuka sanaseppo sen lähetti ja kenelle? Vastauksena oli tuo huutomerkki. Mitä asia koski?

Lisätty: 05.11.2009 - 10:24

Ko. asia on kulttuurihistorian kannalta melkoisen merkittävä, ei mikään ihan pikku juttu.

Lisätty: 05.11.2009 - 20:24

Andek on aavistuksenverran jyvällä, mutta kyse ei ole kotimaanelävistä.
Ko. henkilötkin kuolleet jo ajat sitten, kuten lennätinkonttoritkin. =)

Lisätty: 07.11.2009 - 15:37

Laitan vastauksen, jos joku sattuu vielä tänne osumaan;
" When Victor Hugo published the book, he was on vacation.
After not hearing anything for a number of days, Hugo sent a telegram to the publisher
to ask how the book was doing.
This is the entire telegram he sent:
?

And the entire reply from the publisher was:
! "

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 12:39

Hitsi, kun en millään muista, mistä oli kyse, mutta tarinan muistan lukeneeni aikoja sitten. Kyseessä saattoi olla Ilmari Kiannon sähke F.E. Sillanpäälle, kun tämän Nobel-palkinto oli julkistettu. Kianto: "?"; Taata: "!". Vai olisiko se sittenkin ollut Waltari eikä Kianto?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 07:04

Sanaseppo tekee ristikoita???

Lähteet:
muistikuvia krapula-aamuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 09:08

Mistä tässä nyt oikein puhutaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2009 - 11:43

Ulalle meni ja pahasti tuo kyssärisi minun aivoissani. Sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 12:12

!, II.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 13:12

Kulttuurihistoriallista tai filosofista – kysymystä on viime vuosina pohdittu ahkerasti kansainvälisissä julkaisuissa, varsinkin sähköisissä, ja taustalla ovat luonnollisesti viestinnän uudet ilmiöt, mediateollisuus, digitalisointi ja internet.