sain pyörällä liikenteen vaarantamisesta sakot, mihin voi valittaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 23:35

sakkolapussa lukee mihin siitä voi valittaa, todennäköisesti kuitenkin sait vain rikemaksun (siinäkin samat ohjeet)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 23:33

Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 23:38

Eikös siinä sakkolapussa lue ohjeet jos haluaa valittaa siitä sakosta?
Toinen juttu on se että voit kannella poliisin toimesta eduskunnan oikeusasiamiehelle ja oikeuskanslerille. Tee vielä kantelu poliisin esimiehelle, sitä en tiedä että kuka se on mutta joku iso pamppu varmaan.

www.laki24.fi/keskustelu.php?id=32473

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 00:16

No tuollaista en ole kuullutkaan, mutta ilomielin itse sakoittaisin kaikkia pyöräilijöitä joilla ei valot pelaa.....ja juuri sen takia, että me autoilijat ei todellakaan voida aina huomata " mustia pyöräilijöitä / jalankulkijoita" jne. Nyt varsinkin pimeään aikaan, kiroilen ajaessani, kun ihmiset ei tajua sitä, että valot/heijastin ovat sinun/minun pelastava enkeli:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 07:09

Eikö se ollut sinne jurvan kuntaan?Ajan aina valot päällä itse kun nykyään on näitä kappadynamoita ja se on nobelin arvoinen keksintö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2009 - 11:41

Siihen poliisipiiriin jonka edustaja sen sakon mielestään oikein perustein sinulle antoi, mutta johon sinä tunnut olevasi syytön ao. rikkeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 13:51

olikos aiheesta?
pimeetä, valoton, poukkoilu, kiilailu....
en oo ikuna sakkoja saanu - en tiiä mihin valittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 18:41

tuskinpa siina valitus auttaa jos olet mennyt töppäilemään,
paremminkin sinun tulisi etsiskellä mistä saat valistusta
jos tuntuu ettet ymmärrä rangaistuksen syytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 18:59

Mietippä ensin onko aihetta valittaa vai saitko sakot aiheesta. Pitää vain ottaa opiksi ja kiittää opetuksesta. Paitsi jos poliisi teki väärin sitten lapussasi varmaan sanotaan oikea osoite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 01:09

Käy tekemässä oikaisu poliisipiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 15:29

Ei kannata valittaa, jos on töpeksinyt.Saattaa tulla hintaa lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:58

Millä pyörällä (moottori vai polku)?
Ilman valoa eteneviä polkupyöriä jotka vaarantavat liikenteen näkee ihan liikaa joka ilta, saisi antaa pimeille polkijoille vielä enemmän sakkoja.