Onko kellään kokemuksia Lidl´n korvausmenettelyistä.Pöytälamppu räjähti säpäleiksi, Lidl korvasi vain 7€ kun ei ollut kuittia tallessa!

Lisätty: 04.11.2009 - 22:49

Pitääkö kaikki kuitit säilyttää?!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 23:17

En tiedä Liidelin tavoista,mutta sanoisin et aika harva kauppapaikka korvaa ilman kuittia,ainakin vaihto on ymmärrettävästi mahdotonta ilman kuittia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 23:23

Kyllä ne kuitit on syytä säilyttää, jos korvauksia haluaa hajonneesta ostoksesta. Olkoon mikä tahansa kauppa kysymyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 23:24

tuskinpa Lidl'llä voi mitään kovin poikkeavia korvauskäytäntöjä olla, ja kyllähän se ostotosite pitää löytyä joka tapauksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 23:30

Olivat ystävällisiä kun antoivat senkin verran!
Säilytä kuitti takuuna lukee kaikkien ostamieni tuotteiden kuitissa.
Lidlistä en tiiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 06:50

Ihme kun sait edes tuon verran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 07:16

Olen saanut rahat takaisin ilman kuittiakin kun kauniisti kerroin miten kaupan imago säilyy kun asiakas on oikeassa.Ei sieltä kannata juuri elektroniikkaa tai vastaavaa ostaa kun laatu on mitä on!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 08:25

Liidelistä ei mitään kokemusta mutta kuitin vaativat yleensä oli mikä liike hyvänsä. Poikkeuksena on Stockmann eli heidän järjestelmästään löytyy ainakin kanta-asiakkaan ostot ja helposti kun osaa sano ostoajankohdan kuukauden tarkkuudella. Siitä on kokemusta lähiajalta, kuittikin tosin löytyi myöhemmin mutta asia oli jo hoidettu muutoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 08:46

Hyvä , etten ostanut lamppua sieltä ,
kuitit pitää säilyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2009 - 11:38

Aina kannattaa säilyttää kuitti! Reiluhan Lildli oli, hyvitti sentään ilman kuittia jotakin. Olisi voinut käydä huonomminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.11.2009 - 23:53

Kannattaa kuitit aina säästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:54

Olisit iloinen että korvasivat edes tuon 7e.
Mitään velvoitetta heillä ei olisi ollut antaa edes sitä.
Myyvät usein samaa tavaraa esim. vuoden välein ja mistäs sitä kukaan tietää vaikka olisit ostanut lampun vuonna 2002?