Ärsyttääkö teitä jos joku soittaa kännykkään vaikka...

...kymmenen kertaa päivässä, vaikka vastaaja on päällä mutta ei kerro kuitenkaan asiaa.
Yleensä minulla on vapaalla ollessa aina vastaaja päällä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 21:08

En käytä minäkään vastaajaa..soittaa uudestaan jos on asiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 21:04

En käytä kännykässäni vastaajaa lainkaan ja luotan siihen, että se jolla on asiaa soittaa kyllä uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 21:06

toiselta jos ajattele, niin vastaajan palvelu on maksullista kun soittaaa siihen ja halua kuulla niitä viestejä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 22:14

monia ärsyttää myös ne vastaajat, eivät halua puhua ja selitellä asiaansa jollekkin nauhalle, kaksi puolta tässäkin asiassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 22:40

Eipäs ärsytä, kun ei ole vastaajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 23:20

Kuunteletko aina ne ärsyttävät vastaajan viestit,eiks olis kaikista yksinkertaisinta pitää koko hoito kiinni,suljettuna,jos et kuitenkaan siihen vastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 00:01

Mikäli on vastaaja ja oma puhelin syystä tai toisesta äänettömällä tai kiinni niin miksi ei sinne vastaajaan voijättää viestiä tai soittopyyntöä. Minulla vastaaja toimii omalla nimelläni sekä äänelläni niin ei voi erehtyä kenen vastaaja on kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 00:45

Eikö puhelimeesi jää soittajan numeroa? En yleensä näin eläkkeellä vastaile tuntemattomien numeroiden soittoihin. Yleensä kun ovat kauppiaita.

Ja jos poliisilla on asiaa tulkoon kertomaan henk. kohtaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 06:54

Minua ärsyttää vastaajat kun jätät viestin niin niihin ei vastata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 07:24

Vastaajat on ärsyttäviä ja koneelle en halua jutella.Pidän mieluummin puhelimen itse kiinni tai äänettömällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 08:32

En soita vastaajaani koskaan, tai erittäin harvoin, sillä sehän on maksullista minulle. Jos on tärkeää asiaa, soittakoot uudestaan silloin kun pystyn vastaamaan. Harvoin tulee edes viestejä vastaajaan. Olen äänittänyt oman "litaniani" vastaajaan kahdella kielellä joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 19:50

En pidä vastaajista millään muotoa. Ensinnäkään en tykkää jättää kenenkään vastaajaan viestiä. En myöskään pidä siitä, että joku jättää viestinsä minun vastaajaan. Työkännyssä on "pakosta" vastaaja käytössä. En vain tykkää siitä.

Olen varmaan vaikkapa emotionaalisesti tai viestinnällisesti rajoittunut henkilö, mutta kaikesta ei vaan voi tykätä! Yritän muuttaa käsitystäni positiivisemmaksi ja ajatella, että vastaaja on ihan ok. Enempään en pysty tällä hetkellä. Toivon kasvavani tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.11.2009 - 23:53

Kyllä ärsyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 11:00

Ärsyttää sillä yleensä soitot tulee silloin kun niitä vähiten kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:48

En käytä tuota vastaajaa sillä en ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa siitä että joku on soittanut sinne. Lähes kaikissa liittymissä tuo vastaaja on luonnollisesti kytketty alussa päälle sillä operaattori saa siitä rutkasti lisätuloja, itse olen sulkenut sen aina heti. Jos minua ei tavoita soittakoon uudelleen tai laittakoon tx-viestin. Tarvittaessa voin tietysti soittaa takaisin ja keskustella nauhan sijaan soittajan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:33

En käytä koskaan vastaajaa. Olisi järjetöntä soittaa takaisin ja maksaa siitä, että jollakin toisella on asiaa. Vastaa siihen puhelimeen niin loppuu rimputtelu! :)