Mitä n. maksaa kännykkällä otetun kuvan lähettäminen sähköpostiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 21:45

Jos lähetät sen kännykästä, niin se riippuu siitä minkälainen liittymä / sopimus sinulla on Mobiililaajakaista eli mobilidatan lähettämiseksi, tutki sopimustasi.
Jos sopimuksesi on "Datayhteys kiinteällä kuukausimaksulla" niin se ei maksa mitään ylimääräistä.
Mutta jos joudut maksamaan datan Mt määrän mukaan, niin ison kuvan lähettäminen maksaa - jotain.

Helpompi tapa olisi ehkä, että siirrät kuvan tietokoneeseesi ja lähetät sen sähköpostin liitteenä, sillä ilmeisesti normaali laajakaistayhteytesi on kiinteällä kuukausimaksulla, niin silloin kuvan lähettäminen sähköpostissa on ainakin "ilmaista".
Tätä ehkä tarkoititkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 22:36

Kun siirrät sen tietokoneeseesi ja lähetät edelleen, ei se erikseen maksa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 00:10

Kuvan koko ts kilobitit määraa tiedonsirron kännykällä. Operaattoreilla on omat taksansa ja liityntäsopimuksesi sen sanelee.

Soneran Data Porras näkyy olevan 3,90¨€ / 20Mt kk, onhan noita DataPäiviä ja tunteja lisäksi saatavilla.
EasyPrepaid liittymällä kun lähettää on 5,99€/Mt. Niin mitä se 2megan kuva sitten maksaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:44

Jos haluat kuvan kaverillesi niin lähetä se multimediaviestinä.
Puhelimesta omalle koneelle sen saa vaikka tuolla bluetooth systeemillä ilmaisella siirrolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 22:42

Jos lähetät sen mms-viestinä, niin kuvan koko pienenee ja pikseleitä putoo muutenkin pois. Silloin hinta on kait 0,35€/viesti. (riippuu sopimuksesta). Jos haluat koko kuvan menevän kaikkine pikseleineen, niin halvin on ,kuten elellä jo mainittiin, siirtää se koneelle ja lähettää sähköpostin liitteenä. Jos lähetät sen datana, niin sopimuksesi mukainen datasiirtomaksu.