Osallistutko usein netissä oleviin kilpailuihin?

Lisätty: 04.11.2009 - 16:30

Mitä olet voittanut?

Avainsanat: kilpailu nettikilpailu internet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 23:31

En mitään.
Kaikkiin mahdollisiin nettikisoihin otan osaa ja ilmoitan ystävätkin,mutta ei yhtään hellittelykeikkaa,herkkuruokatarjoiluja,paratiisilomakilpailun voittoja ole herunut.Eikä nettilottokaan ole onnistunut,mitä mä teen,mulla ei ole kertakaikkiaan onnea pelissä,taidan mennä koisimaan.ÖTYÄ!

Lähteet:
oma kitkerä kokemus

Kysyjän kommentti

Vähän samaa olen minäkin harrastanut hetkittäin. Siis osallistunut puuskittain nettikilpailuihin "koko suvun" nimillä ja (oikeilla) osoitteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 17:01

Joo, joskus, en ole ikinä voittanut mitään nettikilpailuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 17:03

En osallistu, kun en ole voittanut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 17:04

Olen kyllä monta kertaa osallistunut vaan ikinä en ole mitään voittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 17:34

Joskus olen lotonnut netissä.
Neljä oikein on kerran kolahtanut. Ihan tätä et varmaan tarkoittanut?
Napsussa olen osallistunut sen soittimen arvontaan, enkä saanut sitä.
Muuten en muista osallistuneeni arvontoihin tai uhkapeleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 18:55

silloin tällöin vastailen/osallistun
kerran sain leffa-liput (5 kpl), kerran Läkerol pastilleja
(maailmanympärimatkat ovat vielä tulematta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 18:59

En varsinaisiin kilpailuihin ole osallistunut. Yhteen kyselyyn vastasin, ja sieltä voitin miniläppärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 19:04

En ole koskaan osallistunut netti kilpailuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2009 - 20:12

Iskelmän sivuilla olen osallistunut, voittoja 0.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 20:14

Liian usein osallistun. Lottoan myös netissä.En ole mitään voittanut. Valitut Palatkin lähettää nyt sähköpostia ja kilpailuihin voi osallistua netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 21:13

Kyllä olen välillä osallistunut..mutta ei voittoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 00:13

Joskus olen kokeillut mutta aina on joku tilaushoukutus joten olen jättänyt tämän harrastuksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.11.2009 - 23:55

en osallistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:36

Kerran vedin tuon "ilmaiset -> kilpailut" litanjan läpi ja voitin risteilyn, tuotepalkinnon ja t-paidan. Kannattaisi varmaan nähdä sama vaiva ja osallistua niihin taas.
Tuolta löytyy paljon muutakin mielenkiintoista;
www.ilmaiset.fi/lassej/kilpa...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:38

Osallistuin aiemmin. Olen voittanut nettitikun, terveyssiteitä ja jotain muutakin, muttei mitään arvokasta. Vaiva on suurempi kuin hyöty. :)