Muokkaatteko eli korjaatteko omaa kysymystänne/vastaustanne, jos huomaatte kirjoitusvirheen muokkausajan puitteissa?

Minä yritän niin tehdä jos vaan ehdin tuossa rajoitetussa ajassa.

Avainsanat: kirjoitusvirhe korjaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 19:55

Kyllä toimin niin, valitettavasti vaan en niitä aina huomaa.
Pitäisi maalata koko vastaus ja käyttää tekstinkäsittelyssä niin ainakin kirjoitusvirheet paljastuisivat. Tai sitten kirjoittaa heti vastaukset wordissa.
Tietysti jos vastaa jokaiseen kysymykseen aina yhdellä tai korkeintaan kahdella sanalla eliminoi ainakin suuremmat kirjoitusvirheet...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 10:30

Kyllä, valitettavasti monasti olen myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 10:35

joskus, en aina. kirjoitin mitä kirjoitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2009 - 10:43

Pyrin korjaamaan. Tosin huomasin noissa isänpäiväkyssäreissäni että minuun oli iskenyt tupl-o -fobia eli joko sanasta oli tullut joku. Sen huomasin vasta aamulla kun silmä oli kirkaampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 10:45

Joskus korjaan, jos ennätän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 10:58

Välillä. Etenkin silloin kun kirjoitusvirheet . tekisvät i tekstistäni vaikeaselkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 11:19

Aika vähän tulee virheitä,kun olen hidas kirjoittamaan.Korjaan myös huomattuani virheen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 11:42

Miksen korjaisi,jos ehdin,mulla taasen kirjoittaessa semmonen vauhti päällä ja tavut ja kirjaimet menevät tosi helposti sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 11:54

Useimmiten korjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 12:34

silloin tällöin, mutta useimmiten kun tarve olisi, aika on karannut käsistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 13:21

Olen korjaillut ja lisännyt jotain lisäselvyyttä kysymykseen tai vastaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 13:50

Kyllä muokkailen, olen niin nopea kirjoittamaan että painovirheitä tulee. Joku kirjain saattaa jäädä välistä pois ja kirjaimet tulla väärään järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 14:59

vaikka verkkaisesti kirjoittelenkin tulee niitä vihrelöyntejä jatkuvasti, koitan korjailla mutta omille kirjoituksilleen on aika sokea, eikä sitä 'painokelpoista' synny kovinkaan usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 18:32

Kyllä tulee muokattua useinkin mutta aina tuntuu jäävän jotain korjattavaa ja tarkennettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 19:30

Korjaan jos huomaan,mutta joskus on mokattu ihan kunolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 21:41

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.11.2009 - 23:59

yleensä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:54

Joskus, jos edes huomaan virhettä.