miksi pitää tehdä kauneus leikkauksia kauneuden takia? En ikinä itselleni hauais sellaista. vai mitä te muut ajattelette tästä?

Avainsanat: kauneus leikkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.11.2009 - 09:57

En voi ymmärtää sellaista touhua. Ei se ihminen siitä nuorru vaikka miten naamaa tai rintoja kiristetään. Kädenselästä näkee suurinpiirtein kuitenkin ihmisen iän. Hyvä yhdistelmä, ryppyset kädet ja siloiset posket.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.joo kyllä se pitää ottaa vastaa mitkä rypyt luoja suo. eikö näin ole?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 09:57

"Kauneusleikkaukset" ovat luku sinänsä, mutta plastiikkakirurgiaa kyllä tarvitaan. Pahojen epämuodostumien, palovammojen tai vastaavien korjaaminen plastiikkakirurgian avulla on ihan ymmärrettävää.

Plastiikkakirurgia tarkoittaa korjaavaa kirurgiaa, jolla muokataan kehon epämuodostumia tai kehoon tulleita vammoja mahdollisimman normaaleiksi ja toimiviksi. Plastiikkakirurgia jaetaan kahteen alueeseen. Rekonstruktiiviseen plastiikkakirurgiaan, jolla pyritään palauttamaan ruumiinosan toiminta mahdollisimman normaaliksi ja samalla myös normaalin näköiseksi ja kosmeettiseen tai esteettiseen kirurgiaan, jolla pyritään muuttamaan ruumiinosan toiminta tai ulkonäkö asiakkaan toiveiden mukaiseksi. Rekonstruktiivisen ja kosmeettisen kirurgian raja on kuitenkin hyvin häilyvä. Kosmeettista plastiikkakirurgiaa ei periaatteessa tehdä julkisen terveydenhuollon piirissä.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Plasti...kakirurgia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 11:45

En sitä ymmärrä ollenkaan. Kaikki me vanhenemme, leikattiin tai ei muutamat rypyt pois. Taitavat olla niitä heikon itsetunnon omaavia ne henkilöt, jotka itseänsä kaunistavat leikkauksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 11:56

Enpäs ota kantaa varsinaisiin kauneusleikkauksiin,kun en enää pääse osallistumaan,mutta hyvä ystävättäreni joutui plastiikkakirurgin veitsien käsittelyyn takavuosina ajettuaan hirvikolarin.Naama oli kuin Niki Laudalla ja nenä poskella,mutta tuskien ja leikkausten taipaleen jälkeen lopputulos on 9+.Tässä tapauksessa aivan ymmärrettävää,mutta muutoin makuasia ja jokaisen omassa harkinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 12:26

Kuka mitenkin, ikuisen nuoruuden lähdettä etsimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 12:51

Jokainen ratkaisee nuo asiat itse. Jos on jokin paha virhe kasvoissa, ymmärtää jotenkin että sitä haluaa korjata. Käytän sanaa plastiikkakirurgia koska se kattaa enemmän kuin kauneusleikkaus jota sanaa käytetään kaikista tuon alan leikkauksista. Raha rajoittaa monen kohdalla leikkauksia sillä halpoja ne eivät ole.

Vanhemisesta ei ole kyse kun noita leikkauksia tehdään.
Itse en ole leikkausten tarpeessa onneksi koskaan ollut mutta jos tapahtuu vaikka jokin onnettomuus ,kenelle tahansa voi niin käydä, silloin on plastiikkakirurginen operaatio ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 14:01

huuhaata isolta osalta, niiltä joilla on turhaa rahaa kerätään vähän ylimääräisiä pois niille jotka ei myöskään lisärahaa tarvitsisi, mutta ei pidä unohtaa että ...

tämän suositun huuan myötä on myös kehittynyt ammattitaitoa ja tekniikoita joiden avulla voidaan tehdä tosi tarpeellisia operaatioita erilaisten onnettomuuksien uhreille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:11

Tehköön jokainen ihan mitä lystää kauneutensa kanssa jos jollekin on tärkeää niin kurokoon naamansa tahi muun nahkansa miten vain parhaaksi katsoo ja hyvä tulee.
(kunhan leikkauksiin ei mankua omat tyttäret - ikinä - koskaan) ....
Itse en halua mitään leikkauksia minnekään päin aion rypistyä ja rutistua ihan rauhassa ulkonäkö ei ole tässä kohtaan se pointti johon haluaisin saksia tai puukkoa tökättävän saatikka rahaa sijoittaa senttiäkään:)