Ovatko napsulaiset käyneet suomenlinnassa.Ja jos olette,niin mitä olette pitäneet paikasta?

Avainsanat: suomenlinna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 00:20

no tässä vieressä asuvana aika useastikin

hieno historiallinen museoalue monine tarinoineen, myös nykyään elävä yhdyskunta, Helsingin kaupunginosa 19 (Suomen ainoa jossa kaduilla ei ole nimiä)

kesällä myös hieno retkeilykohde

www.suomenlinna.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.11.2009 - 00:22

Olen käynyt ja on aivan viehättävä paikka, hieman tuulinen tosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 00:40

Ihana paikka. Olen käynyt siellä usein poikani kanssa. Jäänyt ihania muistoja niiltä ajoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 07:05

Olen käynyt ja 70-luvulla rakensimme museoviraston ohjeiden mukaan vanhoja laitureita uudelleen. Piti saada aikaan vanhan kuosin mukaisia. Siinä oli omat ongelmansa saada kaikki saareen ja paikoilleen. Käykäähän katsomassa olemmeko onnistuneet. Ei inspiroi enää koko saari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 07:36

pari kertaa, hyviä ,muistoja on myös
Treffit sovittin sinne ex-tyttöystäväni kanssa ( nykyinen vaimo :-D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 09:34

Olen käynyt. Tosi kiva retkeilykohde kauniina päivänä eväiden kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 10:08

Yks harvoista paratiiseista tässä lähistöllä ja meren tuntumassa.Muistoja Suokista monia vuosien varrella,yks tuttava asui siellä ja tätä kautta tutustuin muuhunkin kuin valleihin,Pirunkirkossa ikimuistoiset kekkerit yms.Turistina kannattaa ehdottomasti tehdä piknik-reissu saarille oikein ajan kanssa,varata aikaa ja nauttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.11.2009 - 11:21

Kiva retkeilkypaikka kesäisin, kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 12:09

Pari kertaa vain. Hieno paikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 13:57

Tottakait olen käynyt, se on kotikaupunkisi yksi kaupunginosa. Ulkomaisia vieraita tulee vietyä sinne usein Suomessa kun ei kovin paljon ole erikoista esiteltävää ulkomaisille ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:04

Joka kesä ja moneen kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 15:57

Katsomisen arvoinen paikka ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:36

Vietin siellä juhannuksen 2007 ja olin pari yötä alueen hostellissa. Frisbeekiekkoa olen heitellyt siellä senkin jälkeen useamman kerran ja käynyt uimassa. UNESCOn suojelukohde ja siisti paikka. Pidän kovasti ja olen aikoinaan hakenut sinne asumaankin mutta asunto löytyy vain suhteella sillä asunnot ovat suomenlinnan hoitokunnan omaisuutta ja pari kurppaa päättää kuka saa vapautuneet kämpät, heidän kavereille & sukulaisille ne ainakin silloin meni kun hain. Edes se että olisi ollut työpaikka saarella ei auttanut vaan eläkeläiset olivat tärkeämpiä valinnoissa. Sitten ihmetellään kun ei löydy työntekijöitä saarelle ja palveluita ei käytetä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:00

Olen käynyt kesällä. Kivahan siellä on kaunis kesäpäivä viettää. Kannattaa vaan ottaa eväät mukaan. :)