onko kellään kokemusta tradolan ret kipulääkkeen käytöstä, onko turvallista käyttää? Itselläni olkapää leikattu johon lääke määrätty?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2009 - 03:38

Syön niitä parhaillaan, Tramalin nimellä, mutta täysin sama lääke.
En ole huomannut sen kummempia vaikutuksia. Kipu ehkä jonkin verran lievenee.
Ensimmäinen pakkaus oli 50mg ja nyt menossa 150mg.
Ellet ole tyytyväinen kivunlievitykseen, niin kokeile pyytää Panacod poretabletteja. Vaikutus ei ole niin pitkäaikainen, mutta kipu lähtee. Nieltävässä kapselissa on samat aineet, mutta jostain syystä se ei minulla auttanut juuri lainkaan.
Reseptilääke sekin on, joten lääkärisi antaa sen lopullisen arvion.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 20:39

En ole tietoinen tuosta kysytystä lääkkeestä. minulla on kanssa joskus nuorenpana olkapää leikattu. Koska olkapää lähti paikoiltaan eli sijoiltaan tietyssä asennossa. mutta silti vamma ei ole helpottanut vaan lähi kuusi vuotta sitten paikaltaan pois kun kaaduin eteisen lattialle komastuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:46

Olen saanut selkäkipuun ja lääkäri sanoi,että tarkkana pitää olla kun ne väsyttää ja tulee lääketokkura.Itse en kyllä huomannut mitään mutta pitkään niitä ei kannata syödä,ettei tule riippuvuutta.Tuttavani söi kuukausia ja vieroitusoireet olivat kovat.Muuten mielestäni ihan turvallinen kun sitä voin käyttää mutta buranaa en sanoi lääkärini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:54

Ei ole kokemuksia k.o. lääkkeestä, mutta taitaa olla aika "jyry" lääke..?
www.lääkeinfo.fi/Medicine.as...ottabletti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 21:53

Ei se tohtori varmaankaan vaarallisia lääkkeitä määrään kipuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 08:41

Ei kokemusta mutta kun lääkäri määrää ja saa käyttöohjeet, lääke on turvallinen käyttää. Ohjeita täytyy noudattaa.