Sikainffulenssa rokote loppui heti alkuunsa!

Naapurini meni tänään terveyskeskukseen ottamaan tätä kyseistä rokotusta,rokote oli lopussa,mutta sai kuitenkin inffulenssarokotteen käsivarteensa,kuuluu riskiryhmään.Rokotetta tulee lisää loppuviikosta,sitä olikin sitten tosi vähän.Mites teidän paikkakunnilla,vieläkö rokotetta piisaa?

Avainsanat: rokote loppussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 19:39

Taitaa vielä olla, mutta juuri kuulin uutisista, että suomalaiset ennättävät lentsunsa sairastaa ennen kuin kaikki on rokotettu.

Kysyjän kommentti

Olemme jo rokotuksen saaneet,ei tullut mitään lieveilmiöitä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 19:32

Kyllä tuntuu riittävän, katsoin äsken paikallislehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:33

en nyt ole mistään lukenut et miten riittoisaa on ollut, kun en osaa oikein päättää otanko sen vai enkö, mut nyt olen ollut pe..asti jossain muussa lentsussa , enkä nyt ainakaan sitä saakkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:42

Ilmeisesti piisaa, kun koululaisillekin oli jaettu laput joissa kysytään vanhempien suostumusta, saako lapsen rokottaa vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:45

en tiedä ja en usko että olen ottamassa sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:42

Taisi olla paikallinen ja toivottavasti tilapäinen ongelma tuo rokotteen loppuminen, ei ainakaan Hesan kulmilla ole tuollaista kuulunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:05

tosi outo juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 21:50

Olen pähkäillyt samaa...ja tullut tulokseen kannattaneeko tuota nyt edes ottaakaan.
Kohtahan tuokin juttu on ohitse.
Harmittaa vain nuo nuoret koululaiset - ns. väliinputoajat;))

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 03.11.2009 - 22:08

Samapa se minulle loppuuko ne, kun toivon hartaasti jotta ihmiset kieltäytyisi moisesta myrkystä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 22:58

ei haittaa, en sairastu en ota rokotetta:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 01:28

tuskin ne täältä kesken loppuu, niin monen olen kuullut jättävän tämän piikityksen väliin, niinkuin aion itsekkin tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 08:42

Ei Helsingissä mitään ole kuulunut rokotteen loppumisesta. Kaikkiahan ei rokoteta yhtäaikaisesti ja sen perusteella eriä tulee maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 11:21

Meillä koulussa on ainakin alettu varmaan tänään rokottamaan riskiryhmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.11.2009 - 11:24

Kyllä täällä on vielä jäljellä.