Kannataisikohan Salkkarit laittaa levylle koko viikon...

...sarjat ja katsoa sitten vaikka ensi pyhänä kaikki kertaheitolla, säästäs siinäkin muutaman sentin sähkölaskuisssa, nyt iski piheys ihka voimalla minuun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 19:46

mikset saman tien kato niitä mtv3 katsomosta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 19:16

Tai katso uusinnat viikonloppuisin niin et kuluta dvd-soitintakaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:09

Viehän sekin sähköä, kun ensin tallennat ne ja edelleen se, kun katsot ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:43

Minulla on monta kertaa tallennettuna..ja katson sitten useamman jakson peräkkäin..Nytkin kun olin Turkissa katsoin 2:den viikon jaksot...ei tarvi niitä mainoksia katsoa..kun ne kelaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 22:05

Älä turhaan laita, nehän tulee lauantaina ja sunnuntaina uusintana. Säästät sitä kovalevyä sillä konstilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 22:10

Älä laita boksille,äläkä katso sarjoja,säästät sähköä,kovalevytilaa ja silimiäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 00:34

tuossa kohtaa kannattaa ilman muuta säästää,
sarjoen ajaksi kaikki vehkeet kiinni,
niin sitä sähköä säästyy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 07:20

Milloin sitä kaikkea soopaa ehtii ja viitsii katsoa? Uutta tulloo kokoajan tuutin täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 09:32

ei siitä tule vieroitusoireita vaikka muutaman(viikon) jättäisi väliinkin, kokeile vaikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.11.2009 - 11:25

uusinnathan tulee viikonloppuisin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 19:12

Älä katso moista roskaa ollenkaan niin tulee vielä halvemmaksi.