Ruotsalaiset saavat katsoa ilmaiseksi Suomen televisiota...

...tietokoneen kautta. Mitäs mieltä nyt olette. Samaten saavat kuunella Suomen radioasemia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 19:05

onhan se niin väärin .... ja kuinka monta vuotta virolaiset ovatkaan katselleet ilmaiseksi ....

vanha suomalainen sananlasku : "vain kateus käy yli ahneuden"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 19:17

Ja me voimme katsoa vaikka mitä netin välityksellä. Viime viikolla katselin parikin ohjelmaa suoraan Jenkeistä. Että ympäri mennään, yhteen tullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:47

epäreilua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 22:01

Siellähän on ollutkin kaikki aina hieman paremmin kuin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 23:53

Ja kohta tulee iloksemme tuo mediamaksu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 01:32

jaaha, varmaan ovat kovin mielissään tästä edusta siellä lahden toisella puolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 02:53

Ei häiritse ollenkaan, katso sinäkin ruotsin telkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.11.2009 - 11:27

eihän siinä mitään.