Kiitti molemmille, mut miten sitten tehdään se reikä siihen muuriin?(olen Tahvo näissä hommissa)!! On kuin jäitä polttelis(vaik ei oo edes talvi vielä,ainakaan täällä Tanskassa) Ulalla ollaan......pitäis opetella Palomieheksi

Lisätty: 03.11.2009 - 19:14

No mitäs noista..Rengossakin oli Palokunta(vaik en itse ole sieltä)..kato nää hommat on helppoa niille,jotka on melkein syntyneet "läppäri" rukkasessa.

Lisätty: 03.11.2009 - 20:23

Putelle...rauhallista tekstiä(pedakokiaa)koitan tällä sun opastuksella..jos vaikka tärppäis..kiitti jo etukäteen

Lisätty: 03.11.2009 - 21:08

Joo ei onnistu Putte...laskennossakin..sain ehdot joka kerta...(silloin oli vielä helmitaulut käytössä)...ainoo mikä onnistu oli poissa olot....

Lisätty: 03.11.2009 - 21:16

Putte...kiitti vaan,kun vaivauidut..kato mä koitan huomenna uudestaan,kun suurempi raivo hellittää,niin ..saa nähdä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 18:42

minä en osaa vastata, mutta muita avittaaakseni kari1 ilmeisesti viittaa tähän aikaisempaan kysymykseen

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/23544

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 18:36

Eipä kestä,me kiitämme.Käyttäisin sinuna molemmin puolin muuria muurinmurtajaa,luulisin,että Tahvokin osaa käyttää.Ehkä riittää tältä puolelta,mutta varmuuden vuoksi molemmilta.

Lisätty: 03.11.2009 - 18:55

Kiitos valperi,nyt jotenkin tuli kyssäriin "selkoa";kuten huomaat kari?,että kannattaa täällä vähän pojustaa kysymystä,muuten tulee aika älyvapaaVPK-vastauksia.

Lähteet:
muurinmurtajan käyttöohjeet>google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:37

Mitä ihmettä tarkoitat, kerro ihmeessä. Johan tuo huttustakin kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:19

Kun en tiedä mitkä ohjelmat sinulla on koneessasi? mitä olet yrittämässä, lataamassa Sypeä ? tarkoitatkohan Skypeä.
Niin vastaan kuten omassa koneessani on.

Palomuuri ohjelman sääntöjen muokkaaminen:
Ruudun oikeassa alakulmassa olevaa "Norman Personal Firewall -konsoli" kuvaketta hiiren 2-painikkeella napauttamalla
- tai Käynnistä, Kaikki ohjelmat, jne
avaa ensin Ohje

Sitten voit samalla tavalla avata Asetukset...
Suojaus-sivulla avaa Säännöt.
tutki aukeavassa listauksessa, onko siellä jo sääntöä haluamallesi sivulle,
jos on niin Muokkaa... sitä
jos ei ole niin tee Lisää... sääntö

Yleensähän tämä säännön lisääminen tapahtuu helpommin, sillä Palomuuriohjelmat kysyvät lupaa kun tulee uusi tilanne, mutta et ehkä huomannut sitä kysymystä ruudulla.

Eli jos kokeilet rauhallisesti uudestaan sitä samaa lataamista, niin voi olla että Palomuuriohjelmasi kysyy lupaa "tehdä se reikä" eli päästää sinut haluamaasi osoitteseen - jos annat sille luvan.

Lisätty: 03.11.2009 - 19:55

Palomuureista ja ZoneAlarmista
www.markusjansson.net/fza.html
www.oulu.fi/tietohallinto/ti...ri/za.html
www.norssi.jyu.fi/tvt-palvel.../index.htm

Windows XP: palomuurin käyttöönotto
www.microsoft.com/finland/pr...ll/xp.mspx

Elisa Tietoturvapalvelu
www.elisa.fi/asiakastuki/ind...p;did=6279