Miksi työttömät eivät saa töitä? Ja sairaat eläkettä?

Olen huomannut että sairaille yritetään tarjota työtä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 13:55

Kumpaakin on liian vähän jaossa ja kumpiakin leikataan eli vähennetään jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 14:06

Hyvän kysymyksen laitoit. Samaa olen minäkin ihmetellyt jo monia vuosia, mutta vastausta en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 14:29

Riippuu niin monesta asiasta, molemmat. Sairaat ovat ehkä tilapäisesti sairaita ja kaikki työttömät eivät edes halua työtä.
Kulujen maksajista on pulaa ja osa sairauksista on itsehankittuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 14:31

Ettei elämä olisi liian helppoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 14:43

Jäi mietityttämään Ahmat 2 vastaus.Osa itse hankittuja...Missä menee raja?Kun asun kaupungissa ja sain astman.Itse hankittu kun en asu maalla puhtaassa luonnossa? Nää on vaikeita tajuttavia.Jouduin tänä vuonna eläkkeelle ja jos olisin joutunut jo kymmenen vuotta sitten saisin huomattavasti paremman eläkkeen kuin nyt.Näin meillä suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:09

suurin osa saa,
mutta sellaista ihannetilannetta että kaikille riittäisi kaikkea ei varmaan koskaan saavuteta,
sitä ei saisi käyttää tekosyynä luopua yrittämästä tilanteen parantamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:27

Kenet olette äänestäneet tuonne isolle kirkolle puolianne pitämään?
Se on markkinavoimimien sanelemaa nykyaikana.
Perustakaa oma yritys ja ottakaa kovat vakuutukset.
Niin minua neuvottiin yli 15 vuotta sitten "markkinarakovoimien" taholta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 17:28

miksi jänö ei saa porkkanaa? HEI HALOO

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:14

Miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 01:54

terävä havainto kymmenvuotiaalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:12

Hei pitkästä aikaa! :)
Hyvä kysymys, vastaus on vaan kovin vaikea. Edes aikuiset ei osaa vastata ja se johtuu siitä, että on niin monenlaisia työttömiä ihmisiä ja sairaitakin on monenlaisia. Tapauskohtaisesti pitää sitten ratkaista mikä on kenellekin hyväksi, mutta ei ne ratkaisijatkaan aina osaa.