Mikä talvinen kulkuneuvo? Maailmassa joka kolmas sellainen tehdään Suomessa!

Lisätty: 03.11.2009 - 18:07

Täsmavastaus on . potkukelkka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 13:44

Moottorikelkkaa veikkaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 12:57

Lynxi se kulkee tunturissa,nunnunnununaa,osta sinä kismet mulle Lynxi nunnunaa...veikkaus Lynxistä.Ajeltu on tunturissa ja Lynx kulki ja hyrräs.Ay niitä nokikahveja maastossa ja sitten joigattiin lynxi-joikua...
www.brplynx.com/fi/lynx-tietoa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 13:45

Moottorikelkka minullekin tuli mieleeni. Tuskin noita potkukelkkoja niin mahdottomasti maailmalle lähtee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 14:43

Suomessa myydään vuosittain noin 30 000 potkukelkkaa, mikä on noin kolmannes maailmanmarkkinoista.[
Suomessa sitä valmistaa lähes monopoliasemassa Nurmon Kourassa sijaitseva E.S. Lahtinen Oy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 15:17

vanha kunnon potkuri eli potkukelkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 16:11

Surffilauta!
No ei kai, luulisin, että se on tuo moottorikelkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 16:53

BRP Finland - Euroopan ainoa moottorikelkkatehdas tuplaa tuotannon mutta lomauttaa reilusti

”Valmistamme lisäksi osan BRP:n Ski-Doo malleista. Niiden kanssa markkinaosuutemme Euroopassa on noin 52 prosenttia. Lynxien osuus siitä on 30 prosenttia. Kelkkoja valmistuu tuotantokaudessa noin 17 000 kappaletta.”

Lähteet:
www.tekniikkatalous.fi/metal...191064.ece

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 16:54

Potkukelkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 14:40

Olisko moottorikelkka eli lähes täysin turha kapistus.