Onko napsulaisten paikkakunnilla ns. "Pummeja"...

...täälläpäin ainakin on, vaikka lähteen lenkille kävelemään. Nykyään pummit ovat autoinensa monesti vieressä ja avaavat ikkunan ja pyytävät bensarahaa, kun sanon ei ole olen lenkillä niin he sanovat sitten että anna edes yksi tupakka. Joskus tuntuu tuolla reippaillessaan maantiellä kyllä on nykyaikana elämä mennyt hävittömäksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 12:34

Miumau,suosittelen edelleen vesipistoolilla varustautumista lenkkipoluille,helppo aseistus ja just hollilla auton ikkunaa kohti sohottaen<en ole sotainen luonne,mutta en siedä pummeja enkä...

Lisätty: 03.11.2009 - 12:50

Hyvä pointti Kismet,yleensä ne vesipistoolit(tai ainakin mun)on kirkuvan värisiä muovivempaimia,aika pitkällä vesisuihkulla riippuen säiliöstä.Ei muistuta pätkääkään mitään oikeata asetta,mutta aika tehokas oli ilkiö-kissan tunkeutumisessa,aikoinaan,kun tuli ovesta ja joskus ikkunastakin uhoamaan
Tarmolle ja mulle.T on mun edesmennyt lemmikki,musta kolli samoin kuin tämä tunkeutuja,aika kissasotaa oli ja karvoja pöllys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 12:31

sitä sen ... meillä oli viimeksi yökiikarin myyjä tuol kaupan pihal, eikä sit millään meinanut tajuta , et emme moista tarvitse , niitä kun on kotona jo muutamat kappaleet ja varmaankin parempia, kuin tämän ulkomaalais hepun kiikari...joo kyllä on jos jonkin moisia yrittäjiä , kerjäläisist tavaranmyyjään kaduilla siis ...suurin osa noist yrittäjistä ovat ulkomaalaisia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 12:42

HEi PateT se vesipistooli ei sitten saa muistuttaa vähääkän oikeaa pyssyä. muuten voi tulla hankaluuksia.
Ainakin laiton uhkailu jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.11.2009 - 13:26

Kyllähän noita pummeja löytyypi täältä Lahdestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.11.2009 - 13:44

Jos erehtyy kylämme ainoan kuppilan kesäterassille piipahtamaan niin heti kohta joku örvelö pummaa seuraa ja jos sitä ei suoda, niin heittääpi heti perään: tarjoo sitte kalja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 13:44

Joka paikassa niitä pummeja nykyisin on. Nehän leviää yhtä tehokkaasti kuin sikalentsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 14:45

Kyllähän niitä näyttää olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 14:51

Minä ammuin armeijassa niitä joskus. Sen jälkeen en ole aseeseen koskenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 17:35

Hesaanhan niitä kerääntyy ympäri EU:ta (ja Espoon sosiaaliviranomaiset kehottavat omiaankin tänne siirtymään), kyllä niitä piisaa, mutta eipä vaivaksi kun sopivasti tylyttää, kaiken kanssa oppii elämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:16

Kaikki sopivat ympäristöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 19:52

en ole tavannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:12

Täällä stadissa niitä tulee vastaan tosi usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:14

En tiedä onko pummeja. Ne ei ehkä uskalla kysyä minulta. :)