Miten voi lopettaa luukku.comin sähköpostin käytön!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 08:49

Unohdat salasanasi, kyllä loppuu.
Sitä ennen tyhjentäisin tärkeät tietoni sieltä.

Lisätty: 03.11.2009 - 09:45

Kun ei käy avaamassa yhteyttä niin se "luukku" täyttyy hetkessä, sen jälkeen ilmoittaa lähettäjille etti mahdu roskia luukkun.

Ei siellä taida olla yhtä ärhäkkää noottitoimistoa kuin napsulaisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 09:02

Ilmoita ylläpitoon että haluat lopettaa sähköpostin. Minulla oli aikoinaan Saunalahden
sähköposti, kun rupesi tulemaan joka päivä liikaa roskapostia niin lopetin sen kirjoittamalla
ylläpitoon sähköpostin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:10

Minä yritin vaihtaa sinne nimeni kun vaihdoin sukunimeni... ei onnistunut muuten kuin avaamalla uusi sähköposti. Näin todella sanottiin, kun soitin kysyäkseni neuvoa. Todella joustamatonta! Olen vain siihen vanhaan nyt sitten laittanut kaikki estot enkä käytä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.11.2009 - 10:42

Minullakin se on ollut yli vuoden käyttämättä, mutta ei ole hävinnyt mihinkään. Siellä on ja pysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 11:34

Mulla oli myös yhtenä sp-osoitteena luukku,kauan sitten,mutta jätin rauhaan,kun alkoi tulla päivittäin satoja spämmejä sinne,en ole tsekannut onko olemassa.Jostain käsitys,että jos ei koske luukku.comiin 3kuukauteen,raukeaisi.Eiköhän yksinkertaisinta ole jättää käyttäämättä,onhan muita paljon parempia vaihtoehtoja.Tämä ei ole mainos,mutta googlen gmail on toimiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 15:19

Minä soitin sinne ja sain neuvoksi olla vain käyttämättä ko. osoitetta eli eivät edes ylläpidossa osanneet lopettaa sitä. Annoin vaan sitten täyttyä sen kokonaan ja unohdin koko jutun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:25

Onneton luukku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 20:12

kyllähän ne asialliset ohjeet löytyy:

Luukku asiapalvelu - ohjeet kohta 14.

14. Luukku osoitteen sulkeminen ja sulkeutuminen

www.luukku.com/luukku?item=c...structions

__________

14. Luukku osoitteen sulkeminen ja sulkeutuminen

Luukku osoitteesi sulkeutuu jos kirjautumisväli ylittää 120 päivää

Sähköpostiosoitteen aktiivisuusaika Luukku.comissa on 4 kk (120 päivää). Mikäli et ole kirjautunut palveluun sisään 120 päivän kuluessa sähköpostitilisi sulkeutuu. Osoitekirja ja viestit poistuvat eikä osoitteeseen voi enää lähettää sähköpostia. Tämä kannattaa muistaa jos olet lähdössä pitkälle matkalle eikä internettiin ole mahdollista päästä.

Luukku osoitteen irtisanominen

Jos haluat irtisanoa ja lopettaa Luukku sähköpostisi käytön voit lähettää irtisanomisilmoituksen sähköpostilla osoitteeseen:

[email protected].

Liitä ilmoitukseen koko nimesi ja mahdollinen syy irtisanomiseen. Ilmoituksiin ei vastata.

Ilmoitus on lähetettävä siitä sähköpostiosoitteesta joka halutaan sulkea. Sähköpostitili suljetaan 1-5 arkipäivän kuluessa ilmoituksen saapumisesta. Sulkemisen jälkeen osoitetta tai postilaatikon sisältöä ei voi palauttaa enää käyttöön joten ennen ilmoituksen lähettämistä huolehdithan siitä että olet siirtänyt itsellesi tärkeät asiat talteen Luukustasi.