Nyt se on rantautunut kovalla röhkyllä suomeen, sikainfluenssa. Oletko ajatellut ottaa rokotuksen? tuntuu, että ,

rokote tulee taudin jäljessä. Kukaan ei ole puhunut mitä tapahtuu jos jo on saanut tartunnan ja menee rokotukseen, mikä on niiden yhteisvaikutus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 22:50

ilman flunssarokotteita (ja flunssaa) olen pärjännyt tähänkin asti ja meinaan pärjätä myös nyt,

paas kattoen kuinka äijälle käy

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 21:41

En edelleenkään aio ottaa. Jos on tullakseen niin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 21:42

Se tulee mikä on tullakseen. Itse en ainakaan anna mitään myrkkyjä itseeni ruiskuttaa jonkun mahdollisen turvan ajatuksena. Mitä enemmän eri taudeilta yritetään suojella ihmiskuntaa sen vahvemmiksi bakteerit kasvavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 21:48

En meinaa otaa rokotetta..jos tlee niin sitten kärsitään sikafunssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 22:36

Ei ole mitään syytä ottaa joten en ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:05

nyt 5 päivä menos jossain muus lentsus...mut taidan tuon rokotuksen laistaa vaikka ryhmääni just aletaankin rokottaa....no noutaja se tulee jos sit sen aika on tullakseen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:11

Tänään saan piikityksen.

Lisätty: 03.11.2009 - 14:22

Sain rokotteen tänään klo 13.30. Kehoittivat istumaan ja odottamaan aulassa koska yksinäiseen tutkijankammioon ei saa mennä siltä varalta että jotain reaktioita tulee. Mitään ei ole ilmennyt ja kipu tulee vasta myöhemmin. Mitään voimia vaativaa ei tänään saa tehdä. Mielestäni tein oikein kun otin rokotteen kun se kerran on tarjolla omalla työpaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:12

Luultavasti tulen ottamaan sen, paitsi jos kerkeen sairastamaan sen ennekuin pääsen rokotukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:10

En aio ottaa rokostusta. Kärsin taudista sitten hieman kauemmin kuin rokotuksen ottajat jos tauti on tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 10:26

Ei tarvitse ottaa piikkiä kun viime vikkolla jo itse possuflunssan sairastin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.11.2009 - 13:32

En ota rokotusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 18:27

Ottaisin,jos saisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 20:01

tuskin aion

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:21

Riskiryhmään kuuluvana aion ottaa.Muuten saattaa olla henki pois ja puheet pilalla.