"Napsulaisetkin riitelee,miksi?Eikö kannustus olisi ennemmin paikallaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2009 - 01:15

Minä täällä riitelen ja vuoden ajan olen sitä tehnyt , mutta he antavat kyllä takaisin sanan säilällä.

Kysyjän kommentti

No,hyvä,että joku riitelee vaikka nehän sanoo,ettei yksin voi riidellä.Ja niin se on ettei ihmiset riitele vaan asiat! ;O.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 20:22

Ehdottomasti. Ei kai tänne olla tultu riitelemään keskustelu,hauskanpito ja tiedonvaihto on ymmärtääkseni Napsun idea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 20:31

Kukas täällä riitelee, sanat täällä vain joskus helisevät vähän voimakkaammin, vastauksia nekin ovat ja kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 20:31

joo, joo

eri mieltä oleminen ei välttämättä ole riitelyä, jos sitä ei sellaiseksi haluta kehitää

todella tylsäksi menee jos ruvetaan pitämään "joo joo kerhoa" , yks mielipide johon kaikki yhtyvät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 20:40

Ei sunkas täällä kukaan riitele? En ole vain huomannut moista?

Ainahan sitä voipi olla erimieltä asioista - hyvä tuulettaa vähän välillä omia arvoja ja asenteita!

Samaa mieltä olen kuin tuo edellinen olisi tylsää jos kaikki olisivat aina samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 21:11

Onhan täällä tätä pientä naljailua niin kyssäreissä kuin viesteissäkin. Meitä on niin montaa mielipidettä kuin on vastaajaakin. Hauskuutta arjen harmauteen vaikka asialinjalla pysyen, se olisi kaikille eduksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 21:45

Yhdyn edellisiin, ei mielipide-erot ole riitelyä. Jos ne osaa myös perustella niin nehän luovat pohjan hedelmälliselle keskustelulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 23:37

Enpä ole huomannut erikoisemmin riitaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 03:04

Jokaisella on oikeus mielipiteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:10

nyt oon tippun kyl kärryilt...kuka tappelee ,riitelee tai on ilkkiä....minä en nyt ol laisinkas ollut mukan, en siis moista huomannutkaan...noo sen verra oon yksinkertane...mut toki kaik saa sanoa mielipitees, enkä ainakaan itse niist vetele hernei nekkuun....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:13

Mitä? Kuka riitelee? Mitä suotta :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.11.2009 - 13:33

En ole riitaa kyllä täällä pitkään aikaan nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:23

En ole huomannut riitelyä. Oon vissiin sokea. :)