Mistähän johtuu kun kysymykset häviävät...

...salamannopeasti. Olin juuri vastannut maarit3 aloittamaan ketjuun, kyllä se kirjoitukseni lähti mutta en sitä koko ketjua enää näe, mitähän siellä oli loukkaavaa, ei minua ainakaan kukaan loukannut. Taitaa nämä Napsun operaattorit olla minuakin nopeampia, minua on nimittäin joku nimittänyt Dural patteriksi kun olen sitäkin sitkeämpi.

Lisätty: 02.11.2009 - 20:34

Taisinkin saada Suojelusenkelin Napsun ylläpidosta, Kiitos.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 21:10

Sinuunhan se maarit3:n kyssäri kohdistui. Ei ollut kivaa kritiikkiä siinä. Hyvä että poistettiin tai hän itse poistatti sen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 20:21

Ihmiset on vähän hassuja.Mukavaa ajankuluahan tämän pitäisi olla kai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 20:26

tais olla se maaritin kysymys vähän sivuston linjan vastainen, ylläpito poisti arvaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 20:27

Minustakaan se ei kyllä ollut asiallinen kysymys mitä maarit kysy...kyllä vähän ihmettelin sitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 12:39

Muistan nähneeni sen pikaisesti,mutta oli kovin henkilökohtaista arvostelua(ihan nimellä ja kaikkee) ja voit olla Miumau ihan happy,koska napsun ylläpito on ottanut sinut siipiensä suojaan,kait?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:34

Niinpä, kunpa olisi se "ylläpito" kaikkia kohtaan yhtä reilu...