Laulatteko karaokea kotona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 19:51

karaoke laulu ja paljon muutakin on kielletty kotona tekemästä,
kuuliaisena tottelen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 18:47

En laula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 18:52

Eilen meni kolme ja puoli tuntia harjoitellessa hiljaa ja matalalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 18:52

En laula kotona, enkä kapakassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 18:56

Kotona ei kun yleisö puuttuu mutta ensi viikolla ruotsin laivalla avaan taas tumman ääneni ja laulan ainakin"Moskovan valot ja Rosvo Roopen" ja kansa huokailee.....;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:01

Meillä on laitteet tätä tarkoitusta varten ja minä olen huono laulamaan , mutta paras aloittamaan laulun ; sukkula venukseen" ja näillä hassutuksilla on menty vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:02

En laula kuin humalassa kuulemma hyvin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2009 - 19:06

En kotona, en kylässä enkä kapakassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:12

Laulaisin jos osaisin...mutta kun ei ole laulun-ääntä jätän laulamatta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:17

En laula karaokea kotona,enkä käy kapakassa.Saatan kyllä laulaa tartu mikkiin ohjelman aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:18

No höh, en kotona enkä muuallakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 19:46

No joo, mutta en osaa laulaa. Laulan kuitessii, mutta nyt ei ole laulattanut pitkään aikaan. Ans olla kunhan koittaa perjantai ja meikätytöllä on kolme päivää vapaata. Yksi menee laulaessa, toinen päätä potiessa ja kolmantena vapaapäivänä voi jo sit huilailla vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 20:44

Laulaisin kovaa ja korkealta jos joku vaan viitsisi kytkeä laitteet kun en itse osaa...
Inhoan kaikkia teknisiä vempaimia enkä halua opetella niiden saloja joten en laula kuin silloin kun oikein ottaa päähän: silittäessä on mukava laulaa vanhoja iskelmiä
mm. Laila Kinnusen tehdissa silityrauta luistaa mukavasti etenkin jos Laila vähän avittaa cd--levyltä taustalta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 22:54

laulan kyllä mutta en karaokea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 08:37

En kotona, en kylässä enkä lähiökapakassa (jossa en ikinä käy). Karaoke on yksi asia jota en ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:14

Aina kun katson Tartu mikkiin :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.11.2009 - 13:34

No aika vöhön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:48

Ei sitä voi kara-okeksi sanoa mutta tyttären kanssa lauletaan lastenlaulujen päälle ja kivaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:26

En laula karaokea kotona enkä baarissa.