Talent-Markku Laamanen

Mitä mieltä olit Markku Laamasen esityksestä?

Avainsanat: talent-kilpailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 16:45

JATKOON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kysyjän kommentti

Lyhyestä virsi kaunis....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 17:00

Minä pidin hänen esityksestään, luultavasti on tunnetumpi , ainakin edelliseen samaan kysymykseen 1 vastaajan taholta , kikka numero 2 , lihava, huonosti puettu, ei komea , ja pukeutuminen korosti tätä komiaa ääntä, ja ilmeisesti harkittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 17:42

Jatkoon vaan, mutta hiukan stailistin apua hän kyllä tarvitsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2009 - 18:16

Hyvä esitys. Jatkoon pääsy oli varmaa. Ulkoiselle olemukselle voisi ehkä vaatteiden avulla tehdä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 18:39

Laulu valintaankin voisi satsata niin aika lähellä voittoa on tuo hyvä ääninen Laamanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 18:46

Kehun nyt sitten minäkin kun muutkin kehuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 18:56

ensimmäinen esitys kyllä oli parempi mutta jatokoon vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 20:06

No minä en jatkoon olisi miestä laittanut. Ihan tavallinen laulaja kuin muutkin ei siin mitään erikoista ollut että talentiski asti olis. Tylsä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2009 - 09:16

Ok, mutta käykääpä vaikka YouTubesta katsomassa UKRAINAN voittaja. Siinä vasta Talenttia ja vähän erilaista välillä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.11.2009 - 13:39

ihan jees esitys oli. Ei niin hyvä tosin kun aikasempi