Onko teillä käytössä kylpyhuoneen lattiakaivoon laitettava suodatin?

Se estää hiuksia ja roskia menemästä lattiakaivoon.Meillä ei sellaista vielä ole,mutta aion sen hommata.Sinituotteella niitä ainankin on.

Avainsanat: lattiakaivo suodatatin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 14:42

Kyllä meillä on, minun on helppo se puhdistaa ihan itse.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 13:10

No eipä ole. Voisi kyllä olla hyväkin. Toisaalta nuukana ihmisenä säätän tehdä sellaisen vaikka sukkahousuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 13:10

Kyllä on mökillä. Kun pitää itse huolehtia siitä, ettei omat putket mene tukkoon. Täällä "talviasunnossa" kerrostalossa en niitä ole käyttänyt kun viemärissä näyttää olevan jo itsessään tiheä ritilä, joka pitää hiukset ulkopuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 13:13

Aina välillä on ollut. Kerää mukavasti pitkiä hiuksia ym töönää. Pitää muistaa vaihtaa ajoittain. Samoin sellainen pieni pulloharjan tyylinen vekotin lavuaarissa kerää ylimääräiset moskat, lähinnä hiukset jotka ovat livahtamassa hajulukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 13:55

No eipä ole , eikös ne töhnät voi poistaa siitä ritilän päältä, ja sitten sen voi nostaa pois ja putsata myös sisäpuolelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 16:52

meillä ei ole, mutta ongelma ei nykyään ole kovin suuri kun taloudessa asustaa enään vaan kahta karvasuustyyppiä edustavia henkilöitä, nimittäin lähes karvattomia ja sitten erittäin tiukkakarvaisia, sen vähän mitä irtoaa, kerkeää keräilemään siitä sihdin päältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 17:03

Ei ole meilläkään. Ritilä on helppo ottaa pois paikoiltaan ja puhdistaa..ei vie kauaa aikaa..Huudon välillä vielä ritilän Kloritella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 17:43

Ei ole, mutta joka kerran kun kaivelen hiuksia sieltä ritilän alta, päätän hankkia sellaisen. Vielä en ole kauppareissulla vaan koskaan sitä muistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 20:10

Saunan lauteiden alla olevan lattiakaivon ritilän alla on sellainen. Edellisen laittama mutta toimii yhä. Saunon harvoin mutta kiukaasta irtoaa aina kuitenkin pieniä kivenpaloja, ne ei nyt päädy viemäriputkeen vaan noukin ne siitä verkosta roskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 11:28

Eipä ole.Helppo puhdistaa itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 00:38

Koska toimin lvi-alalla, niin meillä ei sitä käytetä. Sen käytössä kannattaa muistaa, että se on erinomaisen hyvä kasvualusta erilaisille bakteereille. Eritoten silloin kun se asennetaan kuivakaivoon eli vesilukottomaan kaivoon. (usein saunassa) Jos tällainen lattiakaivosuodatin pääsee välillä kuivumaan, niin siitä nousee bakteeri-, ja sienipöly ympäristöön. Ainakin Sinituote valmistaa tuotetta nimellä "kaivokielo".