Syksyisin toistuva "kateusviikko" alkoi. Mitä se on?

Lisätty: 02.11.2009 - 12:03

Onhan meilläkin täällä Pohjois-Savossa yksi pohatta.

Lisätty: 03.11.2009 - 07:56

Itseäni ei kiinnosta myöskään kenenkään tulot enkä voisi edes kuvitella mitään luetteloa köyhistä. Samaan syssyyn sanon, että enemmän apua kotimaan vähävaraisille kuin minnekään vinkuintiaan.

Avainsanat: palkka tulo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 16:55

aina niitä ihmisiä löytyy joiden ainoat lukuharrastukset liittyvät puhelinluetteloon ja verokalenteriin, suotakoon heillekkin hupinsa, avoimmuuden nimissä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 11:52

Vuosittainen kateusviikko alkoi

siinähän se

www.tekniikkatalous.fi/komme...343404.ece

"Suomessa ei ole suurempaa salaisuutta kuin naapurin palkka. Ansioita ei ole tapana paljastaa edes parhaille ystäville. Työpaikan luottamusmieskään ei saa tietää tovereidensa palkkaa, elleivät nämä itse sitä luottamusmiehelle paljasta, vaikka tieto olisi hänelle olennainen neuvoteltaessa palkkauksen epätasa-arvokohdista.

Vaan annas olla kun tulee marraskuu. Lehdet, radio ja televisio hehkuttavat koko viikon julkkikset hurjia tienestejä. Tirkistelynhalu myy kasoittain iltapäivälehtiä. Katso kuinka paljon naapurisi tienaa! Kuka on kotikuntasi suurituloisin! Niin, muuten, mitenkä tuo ei ole listalla ollenkaan, vaikka paksusti näyttää voivankin ja Mersulla ajelee? "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 11:59

Lehdet paljastavat paljonko naapurisi tai julkimot tienaavat.Minun nimeäni siellä ei ole vilahtanut vielä kertaakaan,nyyh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 12:55

Vähän kuin omat lapset ja naapurin kakarat. Mihinkäs sitä suomalaisesta perisynnistä pääsee? Onneksi ei ainakaan vielä tällä viikolla tarvinnut joukkoon liittyä. Katsotaan sitten ensi lauantaina taas uudestaan...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 13:08

Ei kyllä pätkääkään kiinnosta kuka en on lähiseutujen rikkain ja kuka vasta toisena.
Tekisivät joskus köyhyysluettelon, se olisi paljon koskettavampaa lukemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 17:07

Minua ei kiinosta tippaakaan tämä kateusviikko..rikkaista...
Ida sano oikein tekisi kyöhistä ihmisistä luettelon...olisi todella paljon mielenkiintoisempaa lukea..