Vilma täältä tervehtii napsulaisia ja kysyy miten muut kisulit voivat?

Kotiin palatessani masuni pullotti pinkeänä ja ne luulivat, että on käynyt vahinko...sitä en kerro. Emäntä haki apteekista sitä kaameaa tahnaa, matolääkettä ja ne antoivat minulle yök kolme kertaa, voitteko kuvitella? Minun vatsani on nyt pehmeä ja sopusuhtainen, olen virkistynyt kovasti ja mieleni, miauu on iloinen. Ette muuten usko mitä kaikkea kesän aikana reissussa tapahtui? Jääköön salaisuudeksi...hymyilyttää kun ne arvelevat, että olenkohan pieniin päin..? Näkevät sitten aikanaan, mutta onpas ihanaa olla olla kotona, omalla reviirillä. Terveisiä kaikille napsu-kissoille ja napsulaisille. T: Vilma

Lisätty: 02.11.2009 - 19:42

Miauu.."Tare" harmi, että oot jo siellä ulottumattomissa. Tunnut fiksulle pojalle, mut voit sä silti siellä ootella, niin tutustuttais, kun jossain vaiheessa miunkin täytyy sinne päin kohota. Terv. Vilma, äidin mussukka.

Avainsanat: lääke mato

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.11.2009 - 09:45

Huomenta sinulle Vilma. Vai aiot sinä pitää isäntäväkesi jännityksessä? Hyvä niin, hellivät ja paapovat sinua vain enemmän. Onhan sinullakin oikeus nauttia kissanpäivistäsi, eikös vaan. Ja mikä on muistellasi sitten talvipakkasilla kesän lämpiä reissuhetkiä. Miauuu!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2009 - 08:52

Hei vaan Vilma, täältä Turusta Peppi ja Peikko tytöt tervehtivät sinua, me päästään vaan kuistille, eikä pidemmälle halutakaan, mieron tielle voidaan joutua, eikä me vauvoja ainakaan saataisi meille on tehty temppu jolla se estetään, hoh hoh meniskö takaisin maate nyt on vatsa täysi ja pesimme toistemme kasvot ja korvat. hyvää jatkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 09:37

Kiitos mieltä lämmittävästä viestistäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 09:54

Meidän kissat lähettävät täältä terkkuja sinne ja sanovat et hyvä on makoilla täällä sängyllä tyytyväisenä kun on yöllä ulkoillut ja toinen parkissa keittiönpöydällä katselemassa maailman menoa et ompa kaunista tuolla ulkona kun aurinko paistaa ja on marraskuu. Kissoilla on kissojen päivät niin on sanontakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 09:58

Lappeenrannasta Onni kissa tervehtii myös sinua ja kertoo,tänään illalla,kun vielä otan lääkenamini niin sitten ne on syöty.Olen parantunut siitä kamalasta vaivasta ja toivon,et se ei ikinä palaa.Syödäkseni saan ainoastaan liuotuspapuja,ne on kyllä ihanhyvän makuisia ja rouskuttelen niitä mielelläni.Emmäntäni sanoi,että vettä juovat herrojen hevosetkin ja kauniinkarvan kantavat.Pitänee uskoa emäntääni,hyvää hän tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.11.2009 - 10:36

Möykky Nyyti ja Nipsu kissat lähettelee takaisin terveisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.11.2009 - 11:08

Otto-tyttö täällä hei. On mukavaa kuulla että sinulla menee hyvin. Minua vaivaa joku korvajuttu. Pitää tassulla kaivaa välillä ja ravistaa päätä. Onkohan sinne mennyt joku roska. Emäntäni kyllä katsoi sitä, ja sanoi että on ihan siistin näköinen korva. Joku siellä hänkrää välillä. Jos vaiva jatkuu, uhkasi viedä minut lääkäriin. Voi kauhistus, kun se lääkärikorttikin on siellä entisessä kodissa. Toivon korvani tulevan kuntoon, ettei tarvitse tassulla tonkia sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 18:47

Ehtoosti Vilma pilven reunalta;täällä Tarmo musta kolli,joka oli Paten pikku termiitti,monta ihanaa vuotta.Olepa sinä Vilma kiltti tyttö tästä lähtien äläkä lähde vieraisiin autoihin ja aiheuta katoamisella Mariaanalle sydänsuruja.
Patekin oli välillä hulluna huolesta,kun mä vähän reissasin lähimaastossa,siellä se huuteli pitkin pihoja yöt myöhään fikkarin kanssa mun perään,mutta mä olin vaan jemmassa pusikossa ja naureskelin viiksiini.Pitääs myöntää,et oli kiva parin päivän päästä palata himaan,kun Pate nappas syliinsä ja tanssitti ympäri kämppää ja syötti katkarapuja ja muuta herkkua.
Nyt ekaks otat selvää ootko sä paksuna tai ei,vai onko ne vaan ilmavaivoja sulla.Ehkä olis parempi sinunkin jättää se poikiminen lämpimään vuodenaikaan!?Voihan paksusti äsch meinaan mukavasti Mariaanan kainalossa ja nauti olosta lämpimässä!
terveisin Tarmo musta kolli pilven reunalta.
PS.Piti vaan lisätä,et mulla menee ihan rauhallisesti,olen tavannut kamuja ja piti vaan kertoa,ettää kenelläkään ei ole mitään vaivaa eikä sairautta;kaikki kirmaa kimpassa ja kukaan ei ikäänny niinkus ennen maan pinnalla.Se on vaan kurjaa seurata,kuinka ne mattet ja husset ikävöi meitä,mutta aikahan parantaa "haavat".Tare